|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
auwts beet op me wang tenminste daar in de buurt nu proef ik bloed  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Hoi Thom *BOINK* *BOINK* Beste meiden, ik drink maar 1 flesje bier tegelijk. Mijn rechterarm weet niet beter en dat wil ik zo houden. In mijn linkerhand heb ik momenteel een vliegenmepper die ik zometeen eens uit gaat proberen op dat gedeelte van jullie lichaam waarmee jullie nu op de barkruk van dit café zitten als jullie zo doorgaan.   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Beste Ron, pas op met die vliegenmepper  We zijn geen vliegen  En je blijft van dat af  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Thom kijkt een film  |
|
Mier Oudgediende
@ Ron maar wie heeft het over Bierflesjes in je rechterhand  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote mier: @ Ron maar wie heeft het over Bierflesjes in je rechterhand  Dat ook nog eens   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Naomi zegt Thom houdoegedag  |
|
Mier Oudgediende
doeii Thom    @ Naomi ja dat ook nog eens  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, want wat wij ons niet allemaal in onze hoofd halen  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Mier,o.k. jij je zin de computermuis dan.   Jullie zijn echt slecht zeg.  En dat tegen een verlegen persoon.  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi wij vrouwen zijn ook soms net kerels. je wilt niet weten wat er allemaal in de tussenuren bij mij op school wordt geluld over dat ene en ik heb allemaal meiden in me klas en dan zit er 1 jongen bij nou zijn oren klapperen soms  hij leert er ook heel wat van zei hij eens tegen ons en dan zeggen ze dat mannen er vaak over denken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ron,  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, jahaah, vrouwen kunnen er ook wat van  Whahahah, als ie er maar wat van leert he..  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi jaa en dan hele open verhalen soms ook prive verhalen  en dat je als man nee laat ik dat maar niet vertellen |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, wahaha,  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi dat kan ik beter niet vertellen er lezen misschien wel minderjarigen mee  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Mier Oudgediende
@ Ron hoezo wat doen Naomi en ik nou weer verkeerd |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, hééél slim van je  En niemand zegt meer wat, waar ben je Ron?  Edit; ooh daar ben ej  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote RonHunter: Stelletje mutsen  Ik hou m'n mond anders heb ik het straks nog gedaan ook. En met gedaan bedoel ik niet dat waar jullie zo vol van zijn. En ook dat vol bedoel ik niet dubbelzinnig.     Ron!!! Gedraag je |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik gedraag me al die tijd al, jullie hormonen zijn op jacht.....  |
|
Mier Oudgediende
Naomi en ik kletsen wat  toch Naom? (wou er bijna maoam neerzetten  ) @ Ron jij bent de stille zeker die in het hoekje zit te luisteren  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, maoam is lekker, dus waarom niet  Jaa wij kletsen maar wat, dat jij het zo opvat  @ Ron, *sarcastisch* Jaaa tuurlijk  |
|
nietmeer
|
Vrouwen zijn drie keer zo erg als mannen, en ontken t nou maar niet, dat heeft geen zin. En ik me maar netjes houden al die jaren, nou, tis goed, maar mooi zonder mij  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik wou net gaan vragen of het hier gezellig was, maar ik ben alweer weg  |
|