|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kpuc Is dat een goed of slecht teken?  Trusten Enkie, en probeer maar lekker schoon te worden  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Biertje?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
champagne?  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Blend weet ook van geen ophouden hè  Doe me nog maar een Rodeo voordat ik ga, vind het veel te grappig hier. |
|
Blend
Oud Moderator
Ik doe alles om je hier te houden Enkie   Nog maar een rodeo om de ogen open te houden  |
|
nietmeer
|
Das een teken van balans zoeken Blend, anders slaapt het zo onrustig zometeen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Die kan ik denk ik morgen op school beter gebruiken  Ik was ook niet al te snugger net, plande een artikel in op 19-06 om 08:58  Kpuc had me nog zo gewaarschuwd  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Enkie: Die kan ik denk ik morgen op school beter gebruiken  Ik was ook niet al te snugger net, plande een artikel in op 19-06 om 08:58  Enkie, de Moderator     |
|
Blend
Oud Moderator
Kpuc Balans in het leven is belangrijk  @Enkie gaat lekker  ach we leren met vallen en opstaan  Knuffel? of rodeo?  |
|
nietmeer
|
Grinzz, het gebeurd mij ook geregeld Enkie, dus don't worry, be happy  |
|
Thommy Erelid
|
Gevaarlijk veel moddereters in dit topic  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Blend, allebei? @Thom, als ik had geweten dat jij er was had ik het nooit gezegd  maar heb het meteen hersteld hoor, alleen kreeg Officeman nou wel een beetje een vreemd mailtje  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Thommy Erelid
|
@Enkie; Mwah, iedereen zou die opmerking maken als de gelegenheid er was  Kom je nog is naar Rotterdam in de vakantie? Hollywood geeft een soort Las Vegas-feest, met pokerrr. En gratis coctails voor de dames,  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Thom, ik kom zo vaak mogelijk naar Rotterdam natuurlijk  maar een Las Vegas-feest hoef ik niet hoor @Blend, wat lief   Nu ga ik toch echt even de douche blij maken met een bezoekje  |
|
Blend
Oud Moderator
@EnkieWat zal die douche blij zijn zeg  Doe hem de groeten  En de rest allemaal weltrusten  Ik ga er vantussen |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Slaap lekker Blend  En jij ook Enkie  |
|
nietmeer
|
 Doei Blend  en veel spetter plezier voor Enkie  |
|
Thommy Erelid
|
Zeg modjes, wie is RELPA eigenlijk? Want hij mag wel berichtjes editten, maar heeft geen speciale rank.
No hard feelings, gewoon nieuwsgierigheid.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Alias afgelopen, ik ben er weer  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Slaap lekker Blend, en de rest ook straks! @Thom, hij vertaalt Engelse berichten naar het Nederlands, herschrijven wij, maar hij is de bron. |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Doei Enkie   Doei Blend *boink* |
|
Ikke
Oudgediende
Goeienavond Cootje   |
|
Thommy Erelid
|
@Enkie, O Ok.. Ik dacht al, al die initialen van de modjes onder de berichten, en dan plotseling RELPA  |
|