|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
En toen was het stil  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; ik begin mijn opleiding na de vakantie... maar je krijgt je ov bij samen met je studiefinanciering... en die kan inderdaad vanaf 18 |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mensen van 't MBO krijgen 'm als ze 18 zijn ofzo, mensen van 't HBO als ze beginnen met de studie ofzo  |
|
Naaoomii
Oudgediende
LQ, Ohja, zou best kunnen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, Wat Anna zegt klopt  Je krijgt je OV tegelijk met je Studie financiering. Heb er nog een hele discussie overgehad met een vriendin van mij, uiteindelijk nagezocht, had toch nog gelijk  . |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Naaoomii: En toen was het stil  ja was ff bloemkool aan het snijden  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Hey hallo mensjuhs!!!    *neemt een hapje van een blokje kaas* Alles kits? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Yakkiba   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Angel ja dat wist ik ook wel ik krijg ook studie financiering en heb ook een OV voor door de weeks maar je kan ook kiezen voor een OV om in het weekend te reizen he tis wat je zelf wilt |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Mier, Yups  Ik weet het nog niet, maar ik denk door de week, aangezien ik dan met de bus naar school kan  |
|
nietmeer
|
Zo, nog een half uurtje pruttelen, dan de kippebouten plukken en de soep afmaken  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kpuc Maak me maar weer lekker hoor  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Was ik weer  |
|
yakkiba Erelid
|
He noom   @ kpuc wat maak je? |
|
Theetje
Oudgediende
zoooo, mijn vader krijgt zo een cadeau(tje)  een spiegelreflex camera, met extra lens, memorycard van 1 of 2 gb en fotopapier  voor mijn verjaardag, hij is 27 juli jarig, van mijn moeder, mij, mijn zusje en mijn broertje  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Kippebouten??? Jammie   Wil ik ooook  |
|
nietmeer
|
Kippesoep  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ook jammie  Mag ik bij je komen eten Kpuc??  |
|
yakkiba Erelid
|
Wow dan wel een lekker uitgebreide. Maak je een grote pan want dan eet ik mee  |
|
nietmeer
|
Dat zijn toch geen cadeaus meer |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sommige mensen worden maar weer verwend  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: Dat zijn toch geen cadeaus meer dat vind ik ook.. Maar blijkbaar is mijn moeder een beetje gul de laatste tijd.. Ik kreeg voor mijn verjaardag een driedelige gouden ring die momenteel voor mij speciaal gemaakt wordt omdat 1 van de 3 ringen niet in mijn maat te verkrijgen was... |
|
nietmeer
|
Ze kan beter wat guller met andere dingen zijn denk ik, maar goed, das haar manier misschien.. |
|
yakkiba Erelid
|
@TheEcool. enige idee waar ik zo een mammie kan krijgen?  nee hoor. Ik heb ook een gulle mammie |
|
Theetje
Oudgediende
Mijn moeder heeft volgens mij momenteel een beetje een schuldgevoel.. En een goede baan..
En ze is de laatste tijd ook op andere manieren gul, ze doet veel meer met mij enzo.. |
|