|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote stormzoeker: @cnc Ik was al om half zeven wakker  Gecondoleerd  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ posi, al als alles op is ben je een goede eter  dat wordt hier wel opgegeten  en niet eens door mij  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ posi, zoons in de groei? |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote Cee-N-Cee: Gecondoleerd  Ik was wakker, niet dood  (Al leek het hier wel de zondvloed toen ik wakker werd, wat een regen en onweer  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote stormzoeker: Quote Cee-N-Cee: Gecondoleerd  Ik was wakker, niet dood  (Al leek het hier wel de zondvloed toen ik wakker werd, wat een regen en onweer  ) Ik condoleer mensen altijd als hen iets tragisch is overkomen  of dat nou de dood betreft of niet  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ posi, zoons in de groei? nee vriend met geen bodem in zijn maag  ;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Loek: @ posi, zoons in de groei? nee vriend met geen bodem in zijn maag  ;) Zo-eentje kent mijn vriendin ook  Ik ken er ook zo-een, mijn vriendin  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik eet altijd totdat het pijn doet, en dan nog 1 bordje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Loek: ik eet altijd totdat het pijn doet, en dan nog 1 bordje  Dat klinkt niet echt gezond  |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ik condoleer mensen altijd als hen iets tragisch is overkomen  of dat nou de dood betreft of niet  Idd heel tragisch  Was veels te laat wakker, heb het begin van het onweer gemist  |
|
nietmeer
|
@Loek: ligt dat bordje je dan niet zwaar op de maag??  |
|
stormzoeker Erelid
|
* Zit met een verstopte internetverbinding..... tsjee wat is het traag vandaag  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Zo-eentje kent mijn vriendin ook  Ik ken er ook zo-een, mijn vriendin  jullie kennen elkaar dus   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: Zo-eentje kent mijn vriendin ook  Ik ken er ook zo-een, mijn vriendin  jullie kennen elkaar dus   En ik wil ermee zeggen dat we allebei net vulnisvatten zijn  alles gaat dr in  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: En ik wil ermee zeggen dat we allebei net vulnisvatten zijn  alles gaat dr in  en komt er hopelijk ook weer uit   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: Zo-eentje kent mijn vriendin ook  Ik ken er ook zo-een, mijn vriendin  jullie kennen elkaar dus   En ik wil ermee zeggen dat we allebei net vulnisvatten zijn  alles gaat dr in  Quote positivily: @Loek: ligt dat bordje je dan niet zwaar op de maag??  voor jullie dus geen probleem dat bord  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: En ik wil ermee zeggen dat we allebei net vulnisvatten zijn  alles gaat dr in  en komt er hopelijk ook weer uit   In mijn geval wel, bij haar heb ik t niet gecontroleerd  |
|
Loek
Oudgediende
|
ff vragen dan hè |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: In mijn geval wel, bij haar heb ik t niet gecontroleerd  toch eens gaan doen  anders kan er niks meer in  wel een voordeel voor jou dan........heb jij wat meer   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik hoef het eigenlijk niet te weten Loek  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Ik hoef het eigenlijk niet te weten Loek  niet  dat zou ik nu wel willen weten   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: Ik hoef het eigenlijk niet te weten Loek  niet  dat zou ik nu wel willen weten   Wat voor hobby's hou jij er op na   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote positivily: Quote Cee-N-Cee: In mijn geval wel, bij haar heb ik t niet gecontroleerd  toch eens gaan doen  anders kan er niks meer in  wel een voordeel voor jou dan........heb jij wat meer   lig eraan waar er iets inmoet..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Er is altijd nog wel een gaatje vrij  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Wat voor hobby's hou jij er op na   hobby's die nog geen naam hebben  Quote Loek: lig eraan waar er iets inmoet..  we hadden het over eten  dus zullen we de mond wel bedoelen  |
|