|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*komt eraan met wat HJtjes Heiniken en de andere soorten bier* voor ieder wat wils   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
 Mier, mijn dank is groot, ik neem een HJ  |
|
nietmeer
|
ik heb liever een Guinness, is dat er ook bij  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Lekker bier  Al zal zaterdag pas weer echt een biertje drinken  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend graag gedaan hoor (jij brengt ook altijd spa naar mij  ) @ positivily voor ieder wat wils dus ook dat  |
|
nietmeer
|
 Bavalium  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68:  Bavalium  volgens mij heb jij al genoeg gehad coot |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Doe mij dan toch maar gewoon 'n fruitsapje  |
|
nietmeer
|
Doen we een dubbele Cootje? Bartender, vier vodkas en vier valium tien graag  |
|
nietmeer
|
thnx mier...........;) toch iemand die mij ziet  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: Quote Cootje68:  Bavalium  volgens mij heb jij al genoeg gehad coot Huh??? Kom net binnen vallen na een werkavond  Quote Kpuc: Doen we een dubbele Cootje? Bartender, vier vodkas en vier valium tien graag  Met jou kan ik praten... Proost dan maar  Op d'n Boris !  |
|
Mier Oudgediende
@ Positivily ze zien mij ook niet zo vaak hoor (komt omdat ik zo klein ben;)) |
|
nietmeer
|
@Mier: dat heb ik nou ook  en ik heb nog geen avatar misschien is dat ook een reden  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: @Mier: dat heb ik nou ook  en ik heb nog geen avatar misschien is dat ook een reden  Nee hoor, het is gewoon af en toe zo druk dat kleine opmerkingen niet opvallen... Niks persoonlijks!  Is je filmpje al binnen??? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienavond... Mag ik 'n kop thee? Doe maar rooibos... Heb de afgelopen paar uur niet veel gepost hier in 't cafe, bezig  MSN, blog... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Héé mensen  |
|
nietmeer
|
@Cootje: dat is binnen  dezelfde die jij in je blog had, nu zoek ik nog de originele  hoi thom  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Ikke: Goeienavond... Mag ik 'n kop thee? Doe maar rooibos... Heb de afgelopen paar uur niet veel gepost hier in 't cafe, bezig  MSN, blog... Geen Koffie  .. ben je wel helemaal lekker dan  Hééé Thom  |
|
Mier Oudgediende
@ Positivily  nee hoor het is wat cootje al zei. de drukte  . dat somigen gewoon niet opvallen. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Little Queen: Quote Ikke: Goeienavond... Mag ik 'n kop thee? Doe maar rooibos... Heb de afgelopen paar uur niet veel gepost hier in 't cafe, bezig  MSN, blog... Geen Koffie  .. ben je wel helemaal lekker dan  Heb nu meer zin in thee  |
|
nietmeer
|
@Mier: ach............... ik ben al een grijze muis  dat zal ook niet meewerken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Ikke, je spoort niet  Maargoed, ik ga zo maar 'ns slaapjes doen  , morgen weer vroeg op, wel allemaal duimen voor mij hé ?  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: @Mier: ach............... ik ben al een grijze muis  dat zal ook niet meewerken  Ik ben ook de jongste niet hoor, dus daar ligt het echt niet aan!  |
|
nietmeer
|
slaap ze LQ  ik hou geen duimen over zo moet ik voor iedereen duimen  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
woot café 12 al weer  toen ik kwam 5 weken geleden was het nog 9 ofzo  |
|