|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek ;) ik voelde het alleen niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Caster: @nono, wow, dat zijn er veel  Thanx!    |
|
nietmeer
|
@Mmore nee dat gaat dus niet.. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Staal: @Mmore nee dat gaat dus niet.. Dan gewoon openen en het programma kiezen dat je wilt gebruiken.. |
|
nietmeer
|
nee dat doettie niet.. het is een heel verkeerd bestand. ik moet er een ander bestand van maken.. maar weet niet of dat sowieso wel mogelijk is en anders hoe dat moet.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
wat is het en wat moet het worden? |
|
nietmeer
|
het is een quiktime bestand maar het moet in movie maker.. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Staal: nee dat doettie niet.. het is een heel verkeerd bestand. ik moet er een ander bestand van maken.. maar weet niet of dat sowieso wel mogelijk is en anders hoe dat moet.. Ehm, naam wijzigen en dan e extensie aanpassen? Als je XP home gebruikt of XP pro met home instellingen moet je wel eerst de veelvoorkomende extensie's verbergen UITvinken (extra -> mapopties -> weergave).. Wat voor'n bestand is het? En wat moet het worden? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ staal succes  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Staal: het is een quiktime bestand maar het moet in movie maker.. Ahh, kijk.. Apple.. .MP4 zeker? Als je de extensie van en naar geeft (Waar kan Movie Maker wél mee overweg?) kan ik je verder helpen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
het is dus een .mov bestand. dat formaat wordt niet ondersteunt door Windows Movie Maker, moet je het formaat omzetten naar een ander formaat, bijv MPEG.. |
|
nietmeer
|
video bestanden avi, mpg, m1v, mp2, mp2v en mpeg |
|
nietmeer
|
ja maar hoe doe je dat
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Staal: video bestanden avi, mpg, m1v, mp2, mp2v en mpeg Quicktime opent gebruikt .MOV of .MP4, welke extensie heeft jouw bestand? |
|
Mmore
Administrator
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hier heb ik dus geen verstand van  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Joey probeert overbehulpzaam te zijn  |
|
nietmeer
|
waar vind ik de extensie? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Staal: waar vind ik de extensie? Andere kant muisknop -> Eigenschappen -> Type (Tenminste, ligt ook weer aan je windows instellingen, ik heb een nogal gemodificeerde Windows XP) |
|
nietmeer
|
hmme xtensie staat r niet bij |
|
Mmore
Administrator
|
Nee, in het witte balke staat te bestandsnaam alles achter de . is de extensie |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Joey, de extensie veranderen zorgt er misschien voor dat 't bestand tevoorschijn komt in de openen dialoog, maar dan kan WMM 'm nog steeds niet openen.... Je zult 'm moeten transcoderen |
|
Loek
Oudgediende
|
sorry maar ik ga er van door, m'n chick is online, moet ik ff wat tijd aan besteden  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Naomi ik heb er ook geen verstand van hoor  |
|
nietmeer
|
@Mmore..DSCN1046 zoiets? ow het is .mov hoor ik net |
|