|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Jannick of heb je teveel naar die billen van je avatar gekeken. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Tranen komen nooit vanzelf, daar is een reden voor. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Dan zou ik nog eerder loenatik worden van jouw blogs, Sjatter..
Gaan huilen om de trieste dingen die erop voorkomen.. Uit spot.. |
|
Whoeptie Junior lid WMRindex: 21 OTindex: 5 Wnplts: Daaro
|
Goedenavond..gezellig hier  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Whoepie.. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Goeienavond, welkom in ons ontroerende midden.  |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Mag ik mijn boxen uit het raam gooien? En de monitor erachteraan? En mijn versterker ook? |
|
sjatter
Oudgediende
Ik ben blij dat je het zo leuk vind, jij mag morgen weer langskomen.  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Mag ik mijn boxen uit het raam gooien? En de monitor erachteraan? En mijn versterker ook? Waarom? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nee Jannick, dat is wettelijk verboden. Je mag niets uit het raam gooien, hooguit je schoonmoeder als je die later krijgt. Dat valt onder ontoerekeningsvatbaar gedrag.    |
|
Jannick
Oudgediende
Anouk's moeder is een schat hoor. De boxen willen geen goed geluid meer geven, mijn monitor + videokaart lopen vast bij elke 3d toepassing en ik denk dat de versterker de oorzaak is van het baggere geluid.. |
|
nietmeer
|
Oef, eerst ff alles checken voordat je iets weggooit  |
|
|
hee hoi  Mmmm, mag je geen boxen uit het raam gooien? Mmmm, heb jij zo'n leuke schoonmoeder RonHunter? |
|
nietmeer
|
Das dus 1 andere versterker, 1 kijkje naar de instellingen van de kaart en het scherm door eventueel ene Elro. |
|
Jannick
Oudgediende
Mijn schoonfamilie is heel lief..  .. De zus is aardig, en de ouders zijn ook lief..  Hmm.. Ik mis Anouk.. Blegh.. Ik haat het.. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Als mijn apparatuur zo doet schieten de tranen niet in mun ogen maar in mun h**. Begrijp wat je bedoeld. Kan daar ook heel slecht tegen. @Whoeptie, ja hoor, een schat van een vrouw. Echt feestbeest en morgen neemt ze ons mee uit eten. Dus mij hoor je niet klagen, maar het is zo'n beetje standaard dat schoonmoeders de oorzaak van alles zijn wat niet deugd. Terwijl ze er niets aan kunnen doen.  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat kan Elro doen? Oh, nu ik dit hoor, ik moet nog mijn brander uit mijn pc slopen, elro gaat hem nakijken..
Die brander werkt ook niet.. Ziet geen cd's.. Verder normaal geinstalleerd.. |
|
nietmeer
|
 Ik ga slaapjes maken  Welterusten voor strakjes allemaal en een hele dikke |
|
nietmeer
|
Niet geschoten is altijd mis.. Slaap lekker Cootje, en eerst ff knorren he  |
|
sjatter
Oudgediende
Welterusten Cootje, vergeet niet te gaan liggen als je ga slapen, anders sta je morgen moe op.  ;) |
|
|
 Slaap lekker Cootje... Ik ga met mijn pc gooien alstie het niet doet...dat is niet zo goed zeggen ze..grijns. Daarom is een lieve vriend hem voor mij aan het upgraden en repareren gelukkig |
|
RonHunter
Oud Moderator
Jij bent een mooie Cootje, blijf ik op en dan smeer je hem.  Nou Chris, de tent loopt leeg, we nemen der nog ene om het af te leren denk ik zo maar.  |
|
nietmeer
|
Goed plan Ron, Cootje pit al, njahh, knort meer, dan pakken we er nog ene, proost, op Boris! |
|
nietmeer
|
Oehh, laat ik nou twee flesjes Guinness vinden in de koeling  |
|