|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Cootje; Laat die kleine toch lekker wakker worden, wat heeft het voor nut om een hele ochtend op je bed te liggen??? Dan had ik nu niet met je kunnen kletsen.  |
|
nietmeer
|
@MA: De kerk is een algemeen storend maar geaccepteerd opbject op de vroege zondagochtend... De decibellen die Teun produceerd worden echter niet altijd door anderen gewaardeerd. (alsof je een kind stil kunt houden  ) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
koffie? doe mij maar thee  |
|
nietmeer
|
 Kpuc is ook weer wakker  Goeiemorgen buddy @Ron: het was eigenlijk mijn beurt om uit te slapen  Pap's ligt echter nog steeds in coma! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Cootje.. heb er best wel een hekel aan als je lekker licht te maffen, en dat ding gaat een kwartier lang aan je neus trekken... Een kind stil houden.. waarom in vredesnaam, iedereen is toch een kind geweest, laat ze lekker, .. als je ze goed opvoed, dan leren ze dat gauw genoeg af... |
|
my-angel
Oudgediende
Anna  Kopje thee? *zet de waterkoker aan* De thee moet je even uitzoeken. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Smorgens Kpuccie *BOINK* en Miss T.   |
|
nietmeer
|
Oeff, veel koffie, ik schiet net uit een diepe slaap, rufferufferuffuche, hatsjoe, brr, das deel 1 van t wakker worden.. |
|
nietmeer
|
 en Thee is ook weer van de partij!!!  PS: Pap's is net beneden gearriveerd... de slaapkop  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga aan het werk, kijken of overal nog wc-rollen zijn  dan mag ik ook het heren toilet in  |
|
my-angel
Oudgediende
Anna waar  In Wijk aan Zee? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Gooi Paps maar een flinke emmer koud water over zijn slaperig gezicht, hij had jou uit moeten laten slapen vandaag dus........   |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
hoiii   |
|
nietmeer
|
 Hoi GG @Ron: niet nodig, volgens Ton is het een wraakactie omdat ik vorige week (met vaderdag) heb uitgeslapen en hij van een aantal personen van WMR op MSN commentaar kreeg... Voordeel is nu wel dat we vandaag een echt dagje uit gaan maken  Waarschijnlijk gaan we naar Burgers Zoo  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga weer naar bed,denk ik  Maar daar heb ik ook niet zo'n zin in ...weet nu al niet wat ik wil  |
|
wat heb ik slecht geslapen zeg  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje, rij je dan door naar Ruurlo  Volgens mij is er nog wel koffie in huis  |
|
Luna
Moderator
Cootje, is je man ook lid  |
|
nietmeer
|
@Luna: Ga toch lekker een eind wandelen met de honden!!! Lekker de bossen in, verstand op oneindig... camera mee  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Cootje, is je man ook lid  Nee, nog steeds niet  Probeer hem al een tijdje over te halen, maar zoekt het niet om uren achter een pc te zitten. Doet dat al te vaak op 't werk! |
|
Luna
Moderator
Heb net de honden uitgelaten en hier in bos worden teveel honden gebeten iedere keer... |
|
my-angel
Oudgediende
Ik ga maar wat nuttigs doen, tot straks mensen  |
|
|
|
nietmeer
|
Quote my-angel: @Cootje, rij je dan door naar Ruurlo  Volgens mij is er nog wel koffie in huis  Ik heb het Ton laten lezen  Zijn enige reactie is een glimlach  |
|