|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Daar waren we weer  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Cee-N-Cee: Is dat een dreigement ron, of ben je weer aan het reutelen zonder dat je weet waar je het over hebt? Luister sambal boer. Ik dreig nooit. Als jij mij zo graag om een lantaarnpaal wilt knopen ga gerust je gang, maar ik weet zeker dat je ruzie krijgt met Naomi, die neemt het gelijk voor mij op. (dat hoop ik tenminste want anders sta ik in mun hempie rond die paal)  Hey Iksels *BOINK* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Heey ikke ( &Dieuw?) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote RonHunter: Quote Cee-N-Cee: Is dat een dreigement ron, of ben je weer aan het reutelen zonder dat je weet waar je het over hebt? Luister sambal boer. Ik dreig nooit. Als jij mij zo graag om een lantaarnpaal wilt knopen ga gerust je gang, maar ik weet zeker dat je ruzie krijgt met Naomi, die neemt het gelijk voor mij op. (dat hoop ik tenminste want anders sta ik in mun hempie rond die paal)  Hey Iksels *BOINK* Ik denk dat naomi het eerder voor mij opneemt dan voor jou ron  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Heey ikke ( &Dieuw?) En Dieuw ja  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou zeg, wat doen jullie allemaal  |
|
Luna
Moderator
Ow, ik bedoel dat het zo stil is...niet wat jij en Dieuw doen,hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Luna: Nou zeg, wat doen jullie allemaal  Mentaal voorbereiden op afdansen  |
|
Luna
Moderator
Leuk, is dat vanavond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Ow, ik bedoel dat het zo stil is...niet wat jij en Dieuw doen,hoor  Hoezo, is het stil daar?  Misschien is het daar wel een kabaal, krakende bedden enzo |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Jup, en ik ga nu al lachen om de reactie van mijn ouders als we de rumba gaan doen  Wacht, ik zoek er ff een plaatje van  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ow, ik bedoel dat het zo stil is...niet wat jij en Dieuw doen,hoor  Ahum  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
|
|
Luna
Moderator
Wow   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Luna: Ow, ik bedoel dat het zo stil is...niet wat jij en Dieuw doen,hoor  Ahum  "Ohhh Ikke toch!" *kreun* "Oh dat doe je goed" "Mhmmm"Ahum? Wij weten wel wat jullie daar doen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Conficus gezellig @Luna, jup  En mijn ouders weten nog niets van die 'moves'  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  |
|
Luna
Moderator
Die zijn echt onder de indruk straks  |
|
Ikke
Oudgediende
CnC: Fout  Het is: "Ohhh TOM toch!" *kreun* "Oh dat doe je goed" "Mhmmm"Je denkt toch niet dat wij elkaar met WMR-namen aanspreken  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Luna: Die zijn echt onder de indruk straks  Jah, behalve als ik haar laat vallen  Dat is al eens gebeurt bij onze groep, gelukkig niet bij mij  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Luna: Ow, ik bedoel dat het zo stil is...niet wat jij en Dieuw doen,hoor  Ahum  "Ohhh Ikke toch!" *kreun* "Oh dat doe je goed" "Mhmmm"Ahum? Wij weten wel wat jullie daar doen  hmm... denk je?we weten nu wel zeker... ze zijn hier weer eens lekker bezig  |
|
Luna
Moderator
Hoi Thee  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Is er niemand die goedemorgen terug zegt?  ik heb net 1 uur geslapen ofzo  |
|
alweerdood