|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
zeg ik ga de aardappels ff opzetten, daaaag  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Puck: Quote sjatter: Als er hier mensen zitten mee te lezen, verklaren ze ons allemaal voor gek.  Hoe kom je erbij?  Idd het zijn er nog maar 262 dus.  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
sjatter
Oudgediende
Tot morgen chica eetze voor straks.;) |
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
tokeledoki, leuke avond allemaal! |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote chica: tokeledoki, leuke avond allemaal! Jij ook hoor,    en succes met koken.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote chica: zeg ik ga de aardappels ff opzetten, daaaag  Heb je wel genoeg pannen?  |
|
sjatter
Oudgediende
Quote Puck: Quote chica: zeg ik ga de aardappels ff opzetten, daaaag  Heb je wel genoeg pannen?  Of grote aardappels.   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hallo iedereen, daar ben ik weer nou, m'n physch is wel een lulbox zeg, nondeknetters |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote ToM_xlr: hallo iedereen, daar ben ik weer nou, m'n physch is wel een lulbox zeg, nondeknetters Stuur hem door naar een collega zou ik zeggen.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hmmm, zit blijkbaar in een leeg cafe tegen de gokautomaat aan te ouwehoeren.. *gooit er nog een euro in* |
|
ToMxlr
Erelid
|
RonHunter, je bent er, dacht even dat ik gek werdt;) nah, hij is wel bij zijn verstand, niet zoals ondergetekende, maar vn het uur dat ik sessie had, is er exact 8 minuten relevante informatie besproken edit: maar gezien het feit dat dit door de staat betaald wordt, en ik (nog) geen belastig betaal, vind ik het niet zo erg;) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
RonHunter
Oud Moderator
@tom. Ik ren me rot van forum naar forum,dan van forum naar de kroeg en weer terug naar een forum. Ik krijg dorst,  tjuuuuuh???? |
|
Mier Oudgediende
@ Ron dan moet je ook rustiger aan gaan rennen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@RonHunteruiteraard, ik had ze al klaarstaan. proost  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Mier,ik ben niet zo "jong" meer dus de conditie gaat ook achteruit.Niet dat ik me oud voel hoor, anders begin sjatter daar weer over te mauwen.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Mierhoihoi, hang jij hier nu nog rond? moest je niet op mannen gaan jagen bij de trekkeretrek? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote RonHunter: @tom. Ik ren me rot van forum naar forum,dan van forum naar de kroeg en weer terug naar een forum. Ik krijg dorst,  tjuuuuuh???? Je weet toch wel dat drinken en rennen slecht voor je is  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote RonHunter: Mier,ik ben niet zo "jong" meer dus de conditie gaat ook achteruit.Niet dat ik me oud voel hoor, anders begin sjatter daar weer over te mauwen.  ligt eraan wat voor een conditie je hebt, ik train 4 keer in de week, maar rennen, ho maar |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote RonHunter: @tom. Ik ren me rot van forum naar forum,dan van forum naar de kroeg en weer terug naar een forum. Ik krijg dorst,  tjuuuuuh???? Je weet toch wel dat drinken en rennen slecht voor je is  maar eerst drinken en dan rennen is op de korte termijn ook slecht voor je   |
|
Mier Oudgediende
@ ToM jaa straks nu nog niet heb net me werkjes gedaan hoor  @ Ron whaha  ouwe koe  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Tomding, over een touwbrug lopen en dan linksaf willen slaan is ook slecht voor je op de korte termijn  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Mijn beste conditie heb ik in mijn rechter arm,van het regelmatig heffen van glazen of flesjes bier,uiteraard is mijn maag ook in topconditie.   |
|
ToMxlr
Erelid
|
bij waterpolo hebben we 2 trainingen, eerst in het wqater, daarna in de kroeg |
|