Beschamend moment |
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik iets kijken op mijn mobiel terwijl ik aan het fietsen was, BAM, tegen een Mercedes aan  ik natuurlijk SNEL wegfietsen  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ik heb eens een tent binnenstebuiten opgezet, toen hingen de gordijntjes aan de buitenkant  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Denken dat je scheet moet laten en dan voel je de diarree langs je benen naar beneden lopen  |
|
nietmeer
|
Proost Luna  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Luna: dat is zowel ranzig als grappig  |
|
Luna
Moderator
Gelukkig was ik bijna thuis  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Vier jaar terug in de winter gezellig aan 't schaatsen met m'n vriendinnen. Toen we een wedstrijdje 'wie kan het hardst schaatsen' doen en heel hard vallen. Dat vond ik al erg, maar mijn schuiver eindigde ook nog eens aan de voeten van de jongen die ik toen o zo leuk vond! (Hij mij alleen niet geloof ik  , want het is nooit meer wat geworden  ) |
|
Luna
Moderator
Ik ging een keer naast de barkruk zitten in een volle kroeg...oei, dat was erg.. |
|
Ikke
Oudgediende
Mijn engelsleraar vertelde vandaag dat hij 'n keer "proficiat" had gezegd in plaats van "gecondoleerd" op 'n begrafenis  (hij komt wel uit Ierland, dus 't is wel te begrijpen dat hij af en toe woorden door elkaar haalt, maar toch  ) |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Luna, zet de barkruk de volgende keer op z'n kop  Dan heb je 4 kansen om er goed op te komen....  |
|
Luna
Moderator
In de kroeg waar ik altijd kwam, moest je trap op om naar wc te gaan en de garderobe was daar. Nu vielen er regelmatig mensen van de trap, vooral aan het eind van de avond als iedereen aardig dronken is. Ik heb altijd gezegd dat het me niet zou gebeuren, maar daar ging ik,hoor. Op mijn kont stuiterend naar beneden....echt zo niet grappig...ben maar door naar buiten gestuiterd  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik als brugklasser stapte van een verhoogd stuk in de aula zo in een prullenbak  |
|
Luna
Moderator
Betrapt worden door je moeder tijdens de daad... |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Enkie, nou wil ik wat zeggen, maar ik zwijg......  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Hou je mond maar  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik ging een keer rond Sinterklaas met m'n moeder nar de supermarkt, daar waren op dat moment een Sinterklaas en een paar Pieten in de winkel. Ik geloofde toen nog in Sinterklaas. Liep en een man voor ons, gekleurde kleding aan donkere krullen en donkere huid. Dus ik liep heel enthousiast naar die "zwarte Piet" toe. Bleek het een Afrikaanse man te zijn. Hij vond het niet echt leuk dat hij voor zwarte Piet werd aangezien, maar ja, wist ik veel. |
|
Luna
Moderator
Mijn nichtje wees naar een donkere man in de winkel en riep: Poep  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Quote Enkie: Ik als brugklasser stapte van een verhoogd stuk in de aula zo in een prullenbak  ik gooide mijn klasgenoot erin. niet om te pesten, maar omdat hij mij tegen een 6de klasser had geduwd en die me de trap af flikkerde |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik heb een keer als tweedeklasser een prullenbak leeggegooid over een reus van een zesdeklasser die mijn enquête erin had gegooid  |
|
nietmeer
|
Bij mij is het nog steeds op de sluisjes fietsen met de ouwe racefiets van mn zus, een mooie griet uit de buurt zien aan komen karren, na blijven kijken, zo de kaai af en in de sluis liggen  |
|
Shinki
Erelid
|
@Enkieals eerste klasser is het mijn plicht om ze te bestormen op de trappen  het gaat zo: stap 1 ga een beetje joggen stap 2 zoek een geschikte jongen of meisje van boven de derde klas. stap 3 schreeuw aanvallen en begin te rennen stap 4 keihard op af rennen al schreeuwend. stap 5 duiken en voor het mooiste effect werken. BTW: echt gedaan. |
|
Shinki
Erelid
|
o ja. voor een mooi stage dive effect. spring na 20 seconden dat de bel is gegaan van de trap naar beneden.;) |
|
Ikke
Oudgediende
Als zesdeklasser is het mijn plicht om de neten zoveel mogelijk in de weg te staan  Gewoon de trap af lopen in volle drukte wanneer de brugklassers allemaal naar hun lessen rennen, strak vooruit kijken en niet aan de kant gaan  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Gewoon de trap af lopen in volle drukte wanneer de brugklassers allemaal naar hun lessen rennen, strak vooruit kijken en niet aan de kant gaan  Dat doe ik zelfs..  Ze gaan de hele tijd voor de deur staan, en precies als ik er door moet  Maar dan vooral de tweede klassers  (Ik bedenk me net dat ik dat vorig jaar ook was  ) |
|
Shinki
Erelid
|
op welke school zitten jullie dan? ikke hier op damstede |
|