|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ieuwh de volgende vraag snap ik ook al niks van  ..hopelijk heeft die lerares morgen tijd voor me  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb alleen maar saaie boeken:
Biologie: Nectar (80% gel*l, 5% vragen die nergens op slaan, 5% informatie) Natuurkunde: Systematische natuurkunde (veel te simpel) Scheikudne: Chemie (Saaie teksten, stomme proefjes) Wiskunde: Getal en Ruimte (met z'n zogenaamd leuke en grappige tekeningetjes) |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote Ikke: IBiologie: Nectar (80% gel*l, 5% vragen die nergens op slaan, 5% informatie)
Je mist 10 %  Die had ik trouwens ook, irritant boek  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke nectar, daar werken wij ook mee  Alleen wij hebben een coole leraar, hij vindt het boek nogal zuigen dus doet ie alles zelf, oftewel: altijd leerwerk, nooit maakwerk  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Regie: Quote Ikke: IBiologie: Nectar (80% gel*l, 5% vragen die nergens op slaan, 5% informatie)
Je mist 10 %  Typo: 15% nutteloze vragen.. @Ad: onze lerares vindt er ook niks aan, maar ze werkt er toch maar mee  |
|
Regie
Erelid
|
Het waren inderdaad echt onzin vragen  Ik ben zo blij dat ik het vak afgesloten heb mijn lerares vond het wel een goede methode  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Onze school heeft voor nectar gekozen omdat bij biologie voor jou de antwoorden in de tekst staan, en bij deze methode niet.. nee hier staan alleen maar onzin verhalen in, waar je bij de vragen niet eens altijd wat aan hebt  |
|
Regie
Erelid
|
Als je de antwoorden op de vragen niet in de tekst kan vinden, waar moet je ze dan vandaan halen?   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Regie.. zelf bedenken  , maarrr ik ben nu engels tekst aan het lezen  zodat ik dat voor donderdag niet hoef te doen, en me dan meer kan storten op het achterlopen van scheikunde  .. ga ik morgen in 'n tussenuur wel wat aan natuurkunde doen ofzo denk ik  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
@ Ikke, in de 1e en 2e hadden wij ook Nectar  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Beauty and the nerd...altijd wel grappig ^^ |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb het weer onwijs koud..  ga maar lekker met een dekentje in mijn bed liggen denk ik..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Onze school heeft voor nectar gekozen omdat bij biologie voor jou de antwoorden in de tekst staan Ja, dan moeten ze nectar vooral *niet* kiezen.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Woeeewh ik ben trots op mijzelf. ik heb maar 13 woordjes die ik lastig vind.. dat is voor mij weinig  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Belgische,domme beauties..da's dubbel erg  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Blijkt een neef van een vriendin van me mee te doen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Mazzydiladilo: Blijkt een neef van een vriendin van me mee te doen  Weer zo'n moment om trots op je familie te zijn he  |
|
Regie
Erelid
|
Quote Mazzydiladilo: Blijkt een neef van een vriendin van me mee te doen  schaam schaam  |
|
Ikke
Oudgediende
nerd zijn is goed   Kijk maar naar mij  Oh, shit..  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hallo |
|
Regie
Erelid
|
Hoi Gio   |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Nieuw cafe? Is er nog koffie in de kan voor mij? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik rook sinds gisterenochtend 11:01 al twee jaar niet meer.  Zuwe ik ga ff zetten.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
tralalaa nog 4 vragen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Little Queen: tralalaa nog 4 vragen  Jipiiiiiiiiiiiiiiieee!!  |