|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
@ger. daar dacht ik dus ook al aan maar zij begon erover en ik zei gewoon ja. maar ik ga het nog eens uitgebreid met haar over dat onderwerp praten want als zij er nog niet aan toe is doe ik het niet. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@Renato, doe dat maar  Want het is niet leuk voor haar om het alleen voor jou te doen, zeker niet als het pijn gaat doen... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dat is wel verstandig Renato. En zorg er ook voor dat je zelf absoluut zeker is dat dit is wat jij wil. Want ik ken mensen die er ook 'vroeg' bij waren en die hebben er nu enorme spijt van.. Dus wees gewaarschuwd  |
|
nietmeer
|
Misschien kunnen jullie gewoon een periode afspreken waarin je gewoon elkaar eerst eens beter leert kennen  Als jullie er allebei aan toe zijn is het fijner en beter voor jullie allebei  |
|
Usitarie Erelid
|
@Ikke:  het is ook veel leuker/ beter om het met de eerste echt grote liefde te doen  Ik lust wel een bakkie koffie  zelfbediening? |
|
|
we kennen elkaar al een tijdje en we zijn steeds meer van elkaar gaan houden en dit weekend begon zij over dat onderwerp. |
|
Usitarie Erelid
|
@Renato, ken je haar ook in het echt? |
|
nietmeer
|
*Loopt naar de koffiepot en schenkt voor Usi ook een grote kom in* @Renato: als afgelopen weekend pas de eerste keer is dat jullie erover gesproken hebben is het zeker verstandig om nog een tijdje te wachten en alles eerst goed door te spreken  |
|
|
we zitten allebij op handbal en ik heb haar gezien op een toernooi en verder spreek ik haar elke dag op msn |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Denk er in elk geval goed over na en wees absoluut zeker van wat je doet. En zorg er daarbij voor dat zij dat ook doet.  Dit is een beslissing die je beter met je verstand dan met je hormonen kunt maken  |
|
nietmeer
|
Pfew, denk je een lekkere kom koffie te gaan pakken, uhmm, shit, t knopje vergeten  Goeiemoregens |
|
Usitarie Erelid
|
thx Coot  helemaal mee eens  en zij slikt de pil? heeft ze al 1 strip afgemaakt? |
|
|
ik heb haar aan de telefoon  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
goeiemorgen
|
|
Usitarie Erelid
|
doe haar de groeten  xD goede morgen BB  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen nieuwkomers (of langslapers beter gezegd  ) Koffie allemaal? |
|
nietmeer
|
|
|
botte bijl Oudgediende
|
jullie hebben al koffie zie ik. anders hadden jullie van mij kunnen krijgen (er zou iemand even langs komen, belde af, heb dus te veel gezet) |
|
botte bijl Oudgediende
|
de rest van het Zweedse 'doordeweekseontbijt' knijp je gewoon uit de tube op het knäckebröd |
|
nietmeer
|
Botte bijl: gooi maar in de thermoskan hier hoor, dat gaat zometeen wel op  |
|
botte bijl Oudgediende
|
als iemand wil proeven, ik heb genoeg  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |