|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
 nou ben ik helemaal bang  |
|
Poeki Senior lid
|
SUPERSTORM trekt veel aandacht Eens in de zoveel tijd wordt medialand opgeschikt door een wat buitensporige (weers)-verwachting. In dit geval wist een Engelsman de media-aandacht op zich te vestigen.
Deze Engelsman, luisterend naar de naam Piers Corbijn, heeft zijn verwachting voor de maand november prijsgegeven. Hierin is te lezen dat West-Europa en dus ook Nederland wordt getroffen door een tweetal zeer destructieve weersystemen. De eerste staat gepland tussen 8-13 november en zal voor 80 % zeker Nederland aandoen. Windstoten tot maximaal 175 km/uur zijn dan mogelijk. Dat is nog niets vergeleken met de superstorm die voor eind november op het programma staat. Deze ongekend krachtige storm zal met windstoten tot boven de 200 km/uur, met wederom een zekerheid van 80%, Nederland aandoen. Daarnaast is er een kans op tornado's.
Als de stormen zijn gaan liggen wordt het in december geleidelijk kouder met kans op sneeuw (mijns inziens toch een wat minder gewaagde uitspraak).
Tot zover de berichtgeving vanuit het westen. Als u wilt weten hoe het weer er tussen 8-13 november werkelijk uitziet dan kunt u hier de huidige weertekst lezen. (Voor de verwachting van eind november moet u helaas nog even geduld hebben, de weermodellen hebben daar toch nog wel "wat" moeite mee).
|
|
nietmeer
|
Nah, t zal wel overwaaien Poeki  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Poeki, heb je ook een link ofzo ? Ik geloof zulke 'voorspellingen' niet zo snel  edit: 'k heb ff gegoogled en kwam in 'kindertent.nl'  |
|
Poeki Senior lid
|
www.weeronline.nl |
|
Poeki Senior lid
|
 als er iets is waar ik extreem bang voor ben is tornado's en ik dacht dat ze nooit gebeuren in nederland/ Op zulk momenten wou ik dat ik niet op kamers ben en dicht bij me ouders in de buurt ben  |
|
nietmeer
|
Weersvoorspellingen op basis van zonnevlekken, kun je dan ook je levensduur voorspellen aan de hand van moedervlekken? |
|
Poeki Senior lid
|
nee.... |
|
Relpa
Oudgediende
Ik heb ze in W-Afrika meegemaakt Poeki, en daar wordt je niet vrolijk van maar hier wordt anders gebouwd enzo  Ook goeienavond PW *boink* Poeki; Kpuc ik moet nou écht gaan pitten  Coo ook nog  *boink*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Goeienavond allemaal   *boink*  Op hemelsvaart 1983 zaten we op de Schelde te visser met een kotter. Toen stak er ook een tornado op. Hij kwam zo snel opzetten, dat we er middenin kwamen. Uiteindelijk hebben we nog beschutting bij een inham kunnen zoeken. Helaas waren er ook twee mensen die met een roeiboot op de Schelde aan het vissen waren. Die twee hebben het niet overleefd. |
|
Poeki Senior lid
|
 mensne ik ben bang, maak mij niet meer bang anders kan ik zo echt niet slapen  |
|
Relpa
Oudgediende
poeki, je zit droog, dak boven je hoofd...don't worry  |
|
Poeki Senior lid
|
maar ik woon in studenten containers.. zijn gewoon containers!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Stalen containers Poeki? of kunststof.  |
|
Poeki Senior lid
|
hmm weet nie waarvan ze gemaakt zijn, maar niet van kunststof denk ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
heeft zo'n container nou veel ruimte?? |
|
Relpa
Oudgediende
Die waaien écht niet weg hoor  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Poeki:  nou ben ik helemaal bang  Nou, zit zo.. ik liet een wind.. en middels een choas-theoretische vlinder heeft deze zich ontpopt als mestkever met een El niño achtig character waarbij El Salvador Dali en Daila Llama Sitte echt niets te vergelijken zijn met de Dwaze moeders op het siphilusplein aller zielen. daarom zeg ik maar.. laat je winden waaien zullen ze nog altijd stormvogels oogsten.. dus.. snapje? |
|
nietmeer
|
Up date het is net bekend gemaakt het is een chemische stof of verontreiniging en de mensen blijven vannacht in Quarantaine, B en W gaan naar huis en morgen weet het rivm meer. Hier is dus wel sprake van opzet, mooi hé familie ruzies. alleen het terrein van de zaak is nog afgesloten. Geen besmettings gevaar van mens tot mens. Ik blijf dus leven  @ relpa goed feestje gehad ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dacht dat je naar bed zou gaan Elwin.  Hai Ger *boink*  |
|
Poeki Senior lid
|
ja 27m2  maar ik ga een poging doen om te slapen meot morgen vroeg op  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Hoi PW  |
|
Poeki Senior lid
|
Quote heraux: Quote Poeki:  nou ben ik helemaal bang  bold italic [u] unNou, zit zo.. ik liet een wind.. en middels een choas-theoretische vlinder heeft deze zich ontpopt als mestkever met een El ni?chtig character waarbij El Salvador Dali en Daila Llama Sitte echt niets te vergelijken zijn met de Dwaze moeders op het siphilusplein aller zielen. daarom zeg ik maar.. laat je winden waaien zullen ze nog altijd stormvogels oogsten.. dus.. snapje? hmm moelijk te begrijp maar misschien komt het omdat het zo laat is. Relpa had je een feestje? |
|
Relpa
Oudgediende
Prima feessie, wel gehoord van iedereen waar ik om geef, dus dat was Toppie, en nog wat op wmr gezeten ook  Toen zag ik paniek van Poeki, da's een maatje dus ik kon niet weg, simpel ? |
|