|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
alleen de allereerste versie ervan toen |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Poeki: alleen de allereerste versie ervan toen Die had ik ook gekeken, maar ik kijk niet zoveel TV meer.. De versie die ik toen keek was ook nog de Amerikaanse.. |
|
Poeki Senior lid
|
ja, die was ook veeel leuker, maar ja vanavond is de finale he  ga ff kijken  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik keek gisteren stukje Hollands next top model, als ze in de VS een ronde winnen, krijgen ze een megaprijs en hier in Nederland mogen ze shoppen bij de Etos  |
|
nietmeer
|
En terecht, een beetje sterallures kweken, die zijn zot  |
|
Poeki Senior lid
|
|
|
Luna
Moderator
Shoppen bij de Etos vond ik wel triest,hoor  |
|
nietmeer
|
Het hele modellenvak is triest  |
|
Poeki Senior lid
|
hmm, was vandaag nog in de etos, zou alleen 1 ding halen kwam bij de kassa aan met 4 spullen die ik denk ik toch niet ga gebruiken  |
|
Luna
Moderator
Op zich is het wel een mooi vak, je mag veel reizen en leuke dingen doen. Je moet gewoon niet doorslaan.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Poeki: hmm, was vandaag nog in de etos, zou alleen 1 ding halen kwam bij de kassa aan met 4 spullen die ik denk ik toch niet ga gebruiken  Is nu wel heel makkelijk om te zeggen: Vrouwen  Dus dat doe ik maar niet   Dus morgen ga je weer  Ruilen! |
|
Poeki Senior lid
|
net asl die ene model die zelfmoor wou plegen....  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Luna: Ik keek gisteren stukje Hollands next top model, als ze in de VS een ronde winnen, krijgen ze een megaprijs en hier in Nederland mogen ze shoppen bij de Etos  Amerika heeft ook zo'n 800 miljoen inwoners.  |
|
Poeki Senior lid
|
@Blend, nou ik ga morgen terug maar niet naar etos. heb bij een kleding winkel een stukje kledingstuk laten bewaren had geen geld meer om het vandaag te betalen dus ga ik morgen het kopen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PoekiIs het niet een idee om die 3 spullen terug te brengen naar de etos;) Misschien scheelt dat weer bij de aankoop van dat net even iets te dure shirtje  |
|
Luna
Moderator
Peter, maakt dat zoveel uit dan, Het gaat toch om de sponsors en hoeveel geld er voor een programma wordt uitgetrokken.
|
|
DreamerTje Oudgediende
@Luna, heb je wel gezien wat er allemaal in die tassen is gegaan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het maakt inderdaad wel uit, daar hebben ze megasponsors. Het aantal kijkers dat een zender trekt ligt veel hoger dan hier in Nederland |
|
Luna
Moderator
Dreamer, ja  Maar ik snap dan niet waarom ze geen make-up etc geven aan die meiden, zoals van Dior ofzo.. |
|
Poeki Senior lid
|
hey die ene anne of anna van del tot dame zit nou toch ook erbij??? |
|
DreamerTje Oudgediende
Volgens mij ging er nogal wat in die tassen hoor. Nja, misschien hadden ze dan beter kunnen winkelen bij Douglas ofzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
weet niet, kijk geen tv, nooit, voor altijd niet dus  |
|
Luna
Moderator
Quote Peter Willemse: Het maakt inderdaad wel uit, daar hebben ze megasponsors. Het aantal kijkers dat een zender trekt ligt veel hoger dan hier in Nederland Ik vind dat bij een modellenprogramma toch wel de modemerken voorbij moeten komen en niet de Etos  Maar ja..het is maar een tv programma  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bij mij staat The Mask erop.  |
|
Luna
Moderator
Ik heb tv nog niet aan gehad, ga zo eerst rondje joggen met de hond en als ik terug ben dan tv maar eens aanzetten  |
|