|
nietmeer
|
Gelukkig wel  En jij? Al weer een beetje opgeknapt? |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Gister had ik een heeerlijk rustig dagje.. Maar ook omdat ik ziek was  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Klinkt iig voor mij als een heerlijk rustig dagje die ik ook wel weer eens wil zonder ziek te zijn. |
|
nietmeer
|
Waar heb jij last van dan Red ? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Sorry internet deed gek.. Ja vertel het eens  .. |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik ben heel vaak moe en niet helemaal lekker en ben vatbaarder voor griep etc dan andere mensen. O en ik heb iets aan mijn nieren sinds 3,5 jaar maar ze kunnen niet vinden wat het is.  Advies van de dokter drink veel water. Dus ik heb standaard een liter water op mijn kamer. |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Redduggy, oei, da's best kl.. Vervelend  Hoop dat ze het alsnog kunnen vinden, en er ook nog iets aan kunnen doen.  |
|
nietmeer
|
Daar ben je mooi klaar mee dan  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ach meestal gaat het over als ik water ga drinken. Maar het wil ook wel eens zo zijn dat ik maar met tranen in mijn ogen tv ga kijken. Maar gelukkig ik heb er nu al een maand geen last meer van, maar dat wilt niks zeggen dat gebeurt wel vaker, maar iig is het rustig op dit moment in mijn buik. met mijn nieren dan  |
|
nietmeer
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Nee ziek zijn is nooit leuk..  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ziek zijn is inderdaad nooit leuk, maar nu ik 2 weken lang naar mijn oma op het IC ga vind ik al die kwaaltjes die ik heb totaal niet erg meer. |
|
nietmeer
|
Nee dat kan ik me reuzegoed voorstellen... enige verbetering te zien bij je oma? |
|
Redduggy
Erelid
|
Niet echt ze moet waarschijnlijk weer terug aan de beademing. Ze gaat echt zo van op en af. Al gaat het op iets harder op dit moment dan het af, maar ja we zitten er toch nog minimaal een half jaar mee. |
|
nietmeer
|
Ohjee, dan moet ik nog een pakketje waxine lichtjes bij de bolsius gaan bestellen... zo gaan ze er wel erg hard doorheen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik zal wel weer binnenkort weer geopereerd moeten worden. Dan wordt het de ongeveer 14e keer aan mijn endeldarm.  |
|
nietmeer
|
Jij bent ook lekker bezig Peter  Wat is er loos met je endeldarm dan? |
|
Redduggy
Erelid
|
Sinds dat ik 1 maand was heb ik gelukkig niet langer in het ziekenhuis hoeven liggen dan een paar uurtjes. Al schijnt die eerste maand voor mij een idiote maand geweest te zijn. ruim 2 weken in het ziekenhuis, ontslagen worden en weer terug kunnen komen.
PW veel succes met je operatie wat heb je precies? en 14 keer is veel! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Er komt weer regelmatig bloed mee als ik moet poepen, en het zijn geen aambeien.  Net boven de kringspier zit een geurklier, daar komt het bloed elke keer uit. En ze hebben ook al een keer een stuk van de darmwand verwijderd omdat die losgekomen was. |
|
Redduggy
Erelid
|
Ai dat is niet goed. Sterkte in ieder geval. |
|
nietmeer
|
Ieeuuuuw Dat heb ik altijd als ik sambal eet, maar dan weet ik het van tevoren... Maar luitjes, ik ga hier afsluiten en een etage hoger kijken. Slaap lekker allemaal, beterschap en tot morgen    |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Doei Cootje    Sterkte Red en Peter *boink* Over vijf dagen is het precies een jaar geleden dat mijn oma van moeders kant is overleden  |
|
Redduggy
Erelid
|
Weltruste allemaal. Ik ga me ook maar eens omdraaien en mijn laptop uit mijn bed zetten.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Doei Red, ik gaat 'tzelfde doen  |
|