|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Quote Theemonster: ja, die krijg je thuis gestuurd als je en 2e pasfoto hebt ingeleverd.. En dat moet rond de jaarwisseling thuis gestuurd worden (was de planning) M'n zus heeft em al gekregen, maar ik nog niet  , maar we hebben allebei een 2e pasfoto ingeleverd  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Nog een half uur en 4 pagina's  ik ben terug van weggeweest dus zal weer eens even los gaan hier  |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
@TheE: nou ik moest voor kerst eentje inleveren en na kerst voor de nieuwe jaar ov .... |
|
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Quote Redrook: Nog een half uur en 4 pagina's  ik ben terug van weggeweest dus zal weer eens even los gaan hier  lets ghet lös ??? |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
YES het gaat lukken  Redrook is terug  !  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Poeki; ik heb er bij mijn eerste ov kaart 2 ingeleverd, 1 voor mijn ov kaart, 1 voor mijn chipkaart.. en die van de chipkaart is dus ergens bij de ibgroep ofzo.. |
|
Redrook Senior lid
@ theemonster  nee dat is onze doelstelling voro vandaag  om voor 12uur 500 paginas vol te hebben  .. maar dat is gewoon grappig kijken of wat kunnen halen.. maar de bedoeling is wel dat we fatsoendelijk praten en niet gewoon wat in het wilde weg gaan spammen.. maar we hebben nog een half uur voor 100 posts |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
als die poortjes ingaan overal heb je die chipkaart pas nodig, dus die ov chipkaart is eigenlijk nog niet nodig de conducteurs hebben de nieuwe lezers ook nog niet om info van je chipkaart te lezen  |
|
Tontje Erelid
|
fighto ! fighto ! fighto (zeggen ze ook altijd in japanse animens als ze er tegen aan gaan  ) |
|
Poeki Senior lid
|
@TheE ik had ook elke keer 2 pasfotos ingeleverd maar ja ik vind het maar raar! en nu ga ik echt mijn wamre chocolademelk maken |
|
|
ik reis altijd over R'dam, daar moeten ze oefenen met die **&^poortjes. Niet persee een ov-chip nodig, maar gewoon zwaar irritant  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Nou, ik ga dan maar weer, want ik wil niet mee doen aan dit gespam, Voogelvlucht is er om gewoon gezellig te praten of dingen te bespreken, niet om "doelstellingen" te halen, dat is gewoon spammen.. En ik weiger daar aan mee te doen.. dus ciao  |
|
Redrook Senior lid
@ tontje hahaha  maar ik ben geen tsjekki tsjen  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
no commento -_- doei Thee, dit is eigenlijk gewoon gezellig praten  in mijn ogen iig  ik ben toch met 2 dingen bezig xD |
|
Redrook Senior lid
@ thee.. ga je nu egt? |
|
Tontje Erelid
|
@TheE zijn OV kaarten spam dan ??  en is gezzelig praten ook geen doelstelling ? |
|
ArjanDo Erelid
|
@TheE volgends mij zijn het gewoon normale gesprekken hoor  |
|
Redrook Senior lid
@ usi.. precies No comment... Ben ook gewoon bezig met andere dingen hoor.. t is neit dat ik hier het hele forum ga volspammen |
|
ArjanDo Erelid
|
het is wel gelijk stil  |
|
Redrook Senior lid
OMdat ik weer terug ben  .. ?? |
|
Tontje Erelid
|
het is altijd still je moet het namelijk ook lezen  |
|
|
omdat niemand aan het spammen is  daarom is het stil  |
|
Poeki Senior lid
|
hahah nee ik ben er weer me choco is lekker warm ff wachten todat ie koud word zodat ik het kan drinken |
|
ArjanDo Erelid
|
mag ik ook een mok choco  |
|
nietmeer
|
Als die choco dan koud is geworden moet je er eigenlijk een flinke scheut rum in mikken  |
|