|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ja hoor alleen mijn btg van mijn mobiel gaat ontzettend snel. Gelukkig heb ik een flex abbo dus dat gaat wel goed komen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Muah, daarover hoef ik me weinig zorgen te maken, mijn btg hoopt zich alleen maar op  Nog wat leuks gedaan vandaag?  |
|
Redduggy
Erelid
|
Toets gemaakt en naar mijn oma in het ziekenhuis gegaan. Ze was vrij helder dus ik was best blij. En natuurlijk met KairA gesmst   en jij nog iets leuks gedaan? |
|
Ikke
Oudgediende
Hmm.. Beetje afwezig in de les gezeten  verder niks interessants  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Redduggy
Erelid
|
Ok ga ik nog een keer kijken naar je filmpje Ikke dat is beter dan een engelse toets maken die je moet maken maar waar je geen cijfer voor krijgt omdat je niet alle opdrachten nog hebt gemaakt.  |
|
Ikke
Oudgediende
Toetsen zijn meestal niet zo erg... Die hebben we alleen in toetsweken en die betekenen weer dat we maar weinig uren op 'n dag hebben en dat vind ik 'n leuke gedachte  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Sinds dit jaar vind ik toetsweken ook wel oke  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik heb eigenlijk geen toetsweken meer ik heb toetsdagen en daar trekken ze dan een hele week voor uit  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik vind toetsweken altijd al tof  Alleen school verder niet  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik heb nu een toetsweek en ik hoefde alleen maandag middag en vanochtend op school te zijn voor de rest ben ik vrij  . Eigenlijk niet veel anders dan een normale schoolweek voor mij. |
|
nietmeer
|
pff, wordt t koffie of t recept van gister wat me nu een kater laat voelen  Goeiemorgens allen  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen Kpuc, laat 't kanon nog maar even in de koeling en neem een grote emmer koffie  |
|
nietmeer
|
Geen kanon  Doe maar een vodka  |
|
nietmeer
|
*Geeft Kpuc een emmer koffie en een fles Vodka* Ga je gang  |
|
nietmeer
|
Het ligt aan het type koppijn wat je moet doen tegen een kater, als je er zo ene hebt die als een band om het hele hoofd zit, neem dan maar gerust hetzelfde waar je mee bent gestopt de avond ervoor  Met zo eentje die op een losse plek zit, koffie  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Precies, smorgens doorgaan  |
|
Redduggy
Erelid
|
Water helpt altijd bij een kater. Maakt niet uit wat voor een. Het beste is gewoon niet teveel zuipen. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Aww, arme Joep, de kater die kotsen moet. Vanwege weer een stek die ie heeft afgevroten vannacht  |
|
nietmeer
|
Hoi en Houdoe Jersan  Kpuc: daar zou ik dan geen medelijden mee hebben  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ben ik weer, moest even mijn manneke naar school brengen. Klinkt erg smakelijk op de "vroege" ochtend Kpuc  |
|
nietmeer
|
Hij liever dan ik  Pupske, t wordt badderen vanmorgen, ben te brakjes voor de douche  |
|