|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
O, dan is t okay. Trouwens, ik kan je t toch niet verbieden  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Thommy: O, dan is t okay. Trouwens, ik kan je t toch niet verbieden  Weet ik  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
of je loopt om 5 voor 6 nog even een winkel in die om 6 uur sluit om nog even snel een keuken weegschaal te scoren  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik ben er weer  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ik ben er ook weer heerlijk gegeten mijn buikje is weer rond. |
|
Theetje
Oudgediende
ik ben mijn telefoon kwijt.. en dat terwijl ik vandaag mijn mama nog aan de lijn heb gehad..
|
|
Redduggy
Erelid
|
Dat is niet zo handig thee. |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb hem weer  Onder de bank  |
|
Redduggy
Erelid
|
Hoe krijg je je telefoon onder de bank? |
|
Theetje
Oudgediende
waarschijnlijk de kat van tafel getikt ofzo |
|
Redduggy
Erelid
|
Tja katten zijn zo he. Ik ben niet zo'n kattenfan er was maar 1 kat waar ik mee op kon schieten en dat kwam omdat die mij een knauw had gegeven en ik heel boos was geworden. Daarna kwam ie altijd als ik langs kwam op mijn schoot liggen. Maar ik heb een hond ik ben meer een honden mens. Vind katten iets te eigenwijs. (al lijkt onze hond daarin wel op een kat  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Katten zijn hartstikke lief  |
|
Redduggy
Erelid
|
Puck ik ben echt geen katten fan sorry. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: Puck ik ben echt geen katten fan sorry. Als je Puck ziet ben je meteen verkocht  Denk ik  |
|
Redduggy
Erelid
|
Hmmm ik kan wel met katten omgaan hoor en er zijn vast lieve katten, maar hier in de buurt zijn ze alleen vervelend. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: Hmmm ik kan wel met katten omgaan hoor en er zijn vast lieve katten, maar hier in de buurt zijn ze alleen vervelend. Zoek even op m'n blog, dan weet je hoe schattig ze is  |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
mijne is al 2 dagen weg en hij is nergens te bekennen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Poeki: mijne is al 2 dagen weg en hij is nergens te bekennen  Ah  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Poeki: mijne is al 2 dagen weg en hij is nergens te bekennen  ah dat vind ik altijd erg als mensen hun huisdier kwijt zijn. Huisdieren zijn geweldige vrienden. Hoop dat ie snel terug komt. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Poeki, Had je haar nog gezien, ná de 'knuffel' van 5 november ? edit: link naar je blogpost was mislukt  (2 X milukt dus...)  |
|
Puck Oudgediende
|
Relpa, gaat het lekker daar?  |
|
Relpa
Oudgediende
@Puck, vroeger lukte het linken nog wel eens  edit: Ook goeienavond iedereen  *boink* @Poeki, soms krijgen ze ineens de 'kolder' in de kop en zie je ze een poosje niet, hoop dat'ie snel terugkomt  |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
hahaha maakt niet uit. Ja na die knuffel avond was het laatste keer. Toen ik toen ging slapen zette ik hem zoals altijd buiten en sinds dien nergens te bekenne  |
|
Puck Oudgediende
|
Relpa, misschien staan er rare tekens in de link? Plak 'm anders een keer gewoon, ga ik je wel coachen *kuch kuch*  |
|
Relpa
Oudgediende
O.K., Puck, gaan we  http://poeki.waarmaarraar.nl/blog/10970/ID/166283/GO/0/  _mijn_schatje.html Nix echt vreemd, toch ?  |
|