|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hahahaha, die Usi toch.  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
mijn collega's mogen het wel weten  maar andere leraren niet  die zijn al is wezen klagen omdat ik nix zou doen, ze zagen me toevallig ergens zitten toen ik aan het wachten was op een computer die opnieuw aan het opstarten was  wat een mafkezen lopen hier, i.p.v. dat ze eerst gaan vragen wat ik aan het doen ben gelijk klagen bij mijn begeleider  |
|
nietmeer
|
ik ga maar weer doei iedereen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
leraren en bazen zien alleen wat ze willen zien. tot laters bert.  |
|
nietmeer
|
Wen er maar aan Usi, zo zijn de meeste manegehouders. |
|
Usitarie Erelid
|
doei bert  jah klopt Peter, maar er zitten ook aardige leraren tussen  ik ben ook al aantal keren gezien voor leerling xD echt lachen  aghjah, als ik bij de c1000 werk en er is 1 bepaald persoon er niet dan heb ik de leiding over een paar paden  kan ik hetzelfde doen en ze laten minnen xD Maar ik ben niet zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Vinden ze je aardig, kan je heel veel uithalen. Als ze de pik op je hebben, hoef je maar 5 seconden stil te staan en ze staan achter je.  |
|
Usitarie Erelid
|
van mij mogen ze het doen hoor, heb hier op stage al een paar keer gehad dat ik eigenlijk wel de discussie aan wou gaan omdat mijn argumenten hun hoofd toch te boven slaat  maar ik ga me niet tot hun niveau verlagen xD |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen.. |
|
nietmeer
|
Kijk maar naar die mongool van een chef op Luna's werk, de vaste luie rothonden kunnen alles maken en de uitzendkrachten als Luna krijgen de wind van voren. |
|
Usitarie Erelid
|
^^
zeker 1 kilometer ten zuiden van mijn stage xD alle donkere wolken gaan daar overheen xD
Kpuc, dat soort mensen blijf je jammer genoeg houden, ik zou het iig niet durven. je moet zelf opdraaien voor je eigen verantwoordelijkheden en doe je het een paar keer fout mag je weg van mij... |
|
ToMxlr
Erelid
|
uitzendkrachten zijn altijd het pispaaltje van iedereen, terwijl ik meetsal het gevoel heb dat de vaste kliek meestal veel improduvtiever zijn |
|
nietmeer
|
Precies Tom, de ouwe rotten hebben zich al tijden zo ingewerkt dat de uitzendkracht de klappen vangt. Met ingewerkt bedoel ik dat ze de reet van de chef bespugen, met toestemming en medeweten ook nog. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb vaak uitzendkrachten meegemaakt. Maar het ergste was wel ééntje die geen nederlands, geen duits, geen engels, geen frans kon. En ik moest aan hem gaan uitleggen wat hij moest gaan doen.  Probeer daar maar eens iets aan uit te leggen. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Daarom ben ik blij dat ik een vast contract heb. Ik heb een full-time baan contract. Als ik me correct uitdruk tenminste.  |
|
Usitarie Erelid
|
er valt niet veel aan te veranderen  Al die chefjes zouden is aan hun werknemers moeten denken en gewoon zelf de klappen moeten ontvangen |
|
WMR-kok
Oudgediende
Gio, vaste contracten zeggen tegenwoordig niets meer. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik heb iig meer zekerheid dan de huidige contracten. |
|
ToMxlr
Erelid
|
alles gaat tegenwoordig naar de haaien,m niks is meer heilig, niks is meer zker. let op, dadelijk wordt de studiefinaciering een lening. dan houd studeren snel op voor mij, denk ik |
|
Giovanni
Oudgediende
|
En het autorijden wordt volgend jaar ook al flink duurder. Stelletje autopesters daar in Den-Haag.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Uhhhh Tom, een studiefinanciëring is toch een lening??? @Gio... daar heb ik volgend jaar geen last meer van.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
daar heb ik gelukkig geen last van, ik zal geen auto rijden. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse: Uhhhh Tom, een studiefinanci�ring is toch een lening??? neen, als je binnen tien jaar afstudeert is het een gift |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ja, het is een lening, maar als je binnen 10 jaar een diploma haalt dan wordt de lening om gezet in een gift.. Als je er langer over doet moet je gaan terug betalen (en dat is verschrikkelijk veel geld) |
|
Usitarie Erelid
|
@ ToM, als de regering dat gaat doen, is het de ondergang van Nederland, strax gaan ze ook over op het beurzensysteem van amerika  |
|