|
MariekeJansen Erelid WMRindex: 1.020 OTindex: 3
|
Quote Ikke: Waarom zou het feit dat je dertien bent betekenen dat je geen koffie mag?  Ik drink koffie vanaf m'n tiende of zo  Ik neem soms koffie met Amoretto, heerlijk ! |
|
nietmeer
|
Hm, goed beschouwd is koffie een drug, geen slecht idee van je ma David. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kpuc: Hm, goed beschouwd is koffie een drug, geen slecht idee van je ma David. maar mogen "kinderen" dan ook geen energydrink en cola en thee? Dat zijn een paar van de weinige dranken waar je verslaafd aan kan raken.. (Thee? ja.. Thee.. Daar kon je ook verslaafd aan raken, vraag de neuroloog maar waar ik ben geweest..  ) |
|
nietmeer
|
Ik ben ook thee dit thee dat  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Quote Theemonster: Quote Kpuc: Hm, goed beschouwd is koffie een drug, geen slecht idee van je ma David. maar mogen "kinderen" dan ook geen energydrink en cola en thee? Dat zijn een paar van de weinige dranken waar je verslaafd aan kan raken.. (Thee? ja.. Thee.. Daar kon je ook verslaafd aan raken, vraag de neuroloog maar waar ik ben geweest..  ) goed punt maar de meesten in onze klas kopen het zelf in, terwijl mams en paps er niets vanaf weten  en maar hyperactief door de school sjeezen  doei iedereen moet weer gaan  see you all later soon  |
|
nietmeer
|
Doei David  Ik hebnu al weer 2 kannen thee op  |
|
Theetje
Oudgediende
Dat van die energie drank snap ik ook wel, het heeft mij heel erg geholpen tijdens mijn examens, omdat ik toen pfeiffer had.. Maar ik kende ook mensen die niet op gang konden komen 's ochtend zonder een blikje redbull.. maar thee krijgt bijna ieder kind wel van zijn ouders.. En toch is dat ook verslavend..
|
|
nietmeer
|
Thee bij mij op school drinken ze elke ochtend energy drink anders liggen ze plat |
|
Theetje
Oudgediende
ja, dat vind ik ook niet goed, maar daar kan je niets aan doen..
En ik zit me hier te ergeren aan het feit dat ik ngo steeds geen rooster heb voor maandag.. Stomme school.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Beter verslaafd aan koffie/thee dan aan iets zwaarders  Oke, caffeine is 'n soort drug, maar zonder schadelijke gevolgen op korte noch lange termijn.. |
|
Theetje
Oudgediende
behalve het schaddelijke gevolg dat je er echt afkickverschijnselen van krijgt? en dat je zonder niet meer normaal kan denken.. Dat zijn toch echt schadelijke gevolgen lijkt me..  |
|
Ikke
Oudgediende
Thee, dan kun je 'n hele hoop dingen wel gaan verbieden (internet bijvoorbeeld). En van koffie afkicken is nog mild in vergelijking met andere drugs.. Dag of twee wat hoofdpijn, chaggo en dan ben je er vanaf.. Probeer dat maar eens met 'n serieuze heroineverslaving  |
|
nietmeer
|
Ikke heeft gelijk  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik gaat maar eens de hond uitlaten, volgens mij is het nu gestopt met regenen  |
|
nietmeer
|
Ikke zie ook niet meeer regen |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Goeiesmorgens, waailappen!!!  |
|
nietmeer
|
*waait weg * |
|
nietmeer
|
Smoregens zuiplapje  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Buongiorno lieve mensen!  |
|
nietmeer
|
Dobro jutro hubavitsa  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Ik moet ook meteen weer gaan. Mijn meiske is eindelijk wakker aan het worden (ze slaapt van laat tot laat altijd). Tot later!  |
|
Theetje
Oudgediende
arg arg arg, ik heb nog steeds geen lesrooster voor maandag  Ik wil terug naar mijn school in Amsterdam.. Daar had ik gewoon op tijd mijn rooster..  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik kreeg net een moment van verlichting  Ik weet denk ik nu waarom ik windows niet kan installeren op m'n desktop  Hetzelfde probleem waardoor ik eerst Linux niet kon installeren  |
|
Theetje
Oudgediende
whahah, als je dat weet moet het dus nu wel gaan lukken? Ik heb nog steeds geen rooster   |
|
Ikke
Oudgediende
Nou, dat weet ik nog niet. Het probleem zit hem in mijn moederbord. Dat heeft 'n Intel ICH7 chipset. Daar zitten alleen S-ATA-poorten op, maar omdat veel mensen nog P-ATA apparaten hebben, heeft Asus 'n converter van Jmicron erin gezet. Maar die converter werkt alleen goed als het moederbord in AHCI-mode staat. Linux heeft drivers voor AHCI, Windows niet.. |
|