|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ach, luna, wees blij dat er over je gepraat word, dan ben je niet vergeten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Kpuc: Wees blij dat je webcam uit was  Die staat nooit aan, dat wil ik jullie niet aandoen  Gio, ik ben er inmiddels uit en gerimpeld ben ik niet   |
|
nietmeer
|
Hm, die rimpels komen vanzelf  Kussie  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Thee, dat klopt,ja  |
|
Theetje
Oudgediende
Rimpels zijn best mooi hoor.. dan zie je tenminste dat mensen geleefd hebben.. |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
zal best, maar toch hoop ik dat ik net zo weinig rimpels krijg als mijn moeder |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc wat doe je ons aan? Wat een afgang.  |
|
nietmeer
|
Sja, ik hou vast aan mijn principe, er komt geen Hazes hier in huis  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Dan nog liever Hazes.  |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik kijk niet. |
|
nietmeer
|
Oeff, mijn oor spat ineens open, ik hoor weer stereo  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
De mijne zitten dicht door de verkoudheid.  |
|
nietmeer
|
omg, die man moeten ze een enkeltje mars geven  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Kpuc: omg, die man moeten ze een enkeltje mars geven  "Hij vroeg aan mij een vlieger en die heeft hij ook gehad." Het is GEKREGEN. Eikel.  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Posje, voor jou, even meezingen met Popeye  Kpuc je bent erg .... gelukkig heb ik de keuze om hem NIET te horen  |
|
nietmeer
|
Posje, ik ben in één van mijn onnavolgbare buien , trek je er maar niks van aan, tis galgehumor  |
|
nietmeer
|
ik doe wel mee  zolang je anderen er ook maar mee lastig valt edit: zijn er trouwens ook cd's van ??  |
|
nietmeer
|
Komt goed Posi, nu maar even een stukje echte muziek en een flinke pot bier  Wie weet, ik ben de laatste die m zal aanschaffen iig  |
|
nietmeer
|
OMG die is nog erger dan die andere en ik koop die cd ook niet dus ... scheelt weer  |
|
Theetje
Oudgediende
hmmmmm, moet mijn medisch dossier meenemen als ik naar een nieuwe huisarts wil hier.. Wat een gedoe..  |
|
nietmeer
|
dat is geen gedoe, stel je voor dat die arts dat niet heeft en je een verkeerd medicijn geeft  Hmm, ik ga eens een pizza voorbereiden  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goede middag/avond  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: dat is geen gedoe, stel je voor dat die arts dat niet heeft en je een verkeerd medicijn geeft  Hmm, ik ga eens een pizza voorbereiden  dan vraagt die arts het maar zelf op bij mijn oude dokter.. want nu moet ik er misschien voor naar Amstelveen.. |
|