|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
ho ho |
|
nietmeer
|
Smorgens allemaal. Redduggy, je miste het sarcasme in m'n reactie naar de paus  Maar om er hier even op door te gaan, voor mij bestaat god niet, voor vele anderen wel, dus bestaat hij. Klinkt krom, maar tis wel zo  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen allen  Kpuc, bedoel je ong. dat iets niet tastbaar hoeft te zijn om een aantoonbaar effect te hebben ?  Zo ja, helemaal mee eens, gelukkig is iedereen uniek  |
|
nietmeer
|
Precies Relpa, stel ik geloof in reďncarnatie, ik leg mijn standpunt voor aan een priester. Die zal dit wegwuiven en me zien te overtuigen van mijn ongelijk. Dat ben ik afgeleerd, ieder zijn/haar ding. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Yep, als iedereen nou es zo dacht zou de wereld best te harden zijn  *neuried zachtjes "what a wonderfull world" voor zich uit* edit: zooo, we zijn weer wakker, nou eerst de gloeiend hete 'sterke' koffie en het broodje 'old Amsterdam' jammie jammie  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik heb broodje pepernote net op zonder broodje  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goodmorning!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hallo Liz87 |
|
nietmeer
|
Andreas weet je wat lekker is; Schuddebuikjes  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
alles goed op deze vroege morgen? |
|
nietmeer
|
ja |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nee.  |
|
nietmeer
|
Gio, morgen een paar bosjes salie halen en er thee van trekken  |
|
nietmeer
|
Veel sterkte nog gio  Wel Feyenoord - Ajax kijken hč  Ik kan t niet kijken, me vader wilt niet betalen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jammer  |
|
nietmeer
|
Jaa  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Morgen eerst de dokter bellen. Ik word hier gek van. De hele tijd dat gehoest en me kop knalt ook al bijna uit elkaar. Als Ajax vanmiddag gewonnen heeft voel ik me hopelijk beter.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
jup... hoe voelt eigenlijk een oogontsteking? ik heb het nog nooit gehad  |
|
nietmeer
|
Gio, de kans dat feyenoord verliest is statistisch gezien vrij groot  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: jup... hoe voelt eigenlijk een oogontsteking? ik heb het nog nooit gehad  zorg dat je dat ook niet krijgt  Kpuc feyenoord sucks  |
|
nietmeer
|
Ajax ook, net als FC U en de rest van de clubs, voetbal socks  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Kpuc: Gio, de kans dat feyenoord verliest is statistisch gezien vrij groot  Dáár ga ik altijd vanuit.  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Kpuc: Gio, de kans dat feyenoord verliest is statistisch gezien vrij groot  Edit sjatter: Zullen we daar maar niet van uit gaan. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Eerst Ajax-Feyenoord live kijken en daarna meteen ook PSV-AZ.  Sjatter vanmiddag om half drie kom ik daar op terug.  |
|
nietmeer
|
goeie morgen allemaal . een kopjen koffie zou mij smaken. wie o wie schenkt opa een kopjen koffie in |
|