|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ gothic, dat vind ik wel een goed idee, @ puck, zingen! |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote gothic: misschien kan je eerst een sintmaartenliedje zingen voor je een koekje krijgt  Sintermaarten mikmak, m'n moeder is een dikzak, m'n vader is een hamer, smijt 'm door de kaaaaaamer  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
*pakt de schaal met koekjes*
alsjeblieft zoek maar wat uit |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@ Redd; ja kaneel is lekker  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: *pakt de schaal met koekjes*
alsjeblieft zoek maar wat uit Wel een gepast liedje toch?  *pakt het onderste koekje*  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck, wie het onderst uit de kan wilt..
Foei foei, bescheiden zeg, leer je eens te gedragen! |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Puck: Quote gothic: misschien kan je eerst een sintmaartenliedje zingen voor je een koekje krijgt  Sintermaarten mikmak, m'n moeder is een dikzak, m'n vader is een hamer, smijt 'm door de kaaaaaamer  Jij hebt geen respect voor je ouders  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
puck, die koekjes waren net zo mooi opgestapeld. nou is alles weer omgedonderd |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
*Pakt de koekjes en de wafels en kiepert ze zo in de prullenbak* Ja als jullie er om gaan vechten gaan ze weg. |
|
nietmeer
|
Ik maakte vandaag ergens in utrecht een grapje over een klein iemand die achter me zat en toen werd ie boos  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Misha: Ik maakte vandaag ergens in utrecht een grapje over een klein iemand die achter me zat en toen werd ie boos  Iets tegen kleine mensen  Grapje  Klein is fijn  Wat zei je dan  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Naaoomii: Jij hebt geen respect voor je ouders  Ik mocht 'm ook nooit zingen, nu mag het eindelijk  Loek, jamaar  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Red, die had ik zelf gebakken  @ misha, daar hebben kleine mensen wel vaker last van, een soort ondergeschoffeld gevoel of, alsof ze over het hoofd gekeken worden.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Puck, wie zegt dat dat mag  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Naaoomii: Iets tegen kleine mensen  Grapje  Klein is fijn  Wat zei je dan  vast klein is fijn daarom heb je ook met MA  |
|
nietmeer
|
Naomi er was daarvoor iets gebeurd en toen zei ik iets dat als je klein was dat heel makkelijk weer gebeurt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: @ misha, daar hebben kleine mensen wel vaker last van, een soort ondergeschoffeld gevoel of, alsof ze over het hoofd gekeken worden.. *kucht even* Naomi, ik?  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Loek die had ik gebakken kijk maar even een stukje terug. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
oeps, door de mand gevallen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Loek, maar groot is ook fijn!  Alleen dat rijmt niet @ Misha, oh @ Puck, nouja  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote KairA: oeps, door de mand gevallen  denk je dat de grond van Artis als ik neerkom heel erg hard is  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Naomi is ook fijn!  Rijmt ook niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Loek: Quote KairA: oeps, door de mand gevallen  denk je dat de grond van Artis als ik neerkom heel erg hard is  jaah dat denk ik wel vanaf de nek van een giraf wel ja |
|
nietmeer
|
maar ik wist niet dat diegene die klein was achter m e zat  |
|