|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Die staat inderdaad in de keuken Misha. @Puck... Ik ben erg vergeetachtig.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*gaat puck vergiftigen... zo dan slaap je tenminste  * |
|
nietmeer
|
Hey, Ho, Stop, wacht ff We gaan toch niet iemand vergiftigen? wie moet me anders stalken om verder te gaan met m'n verhaal?   |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Die staat inderdaad in de keuken Misha. @Puck... Ik ben erg vergeetachtig.  Zolang je wmr niet vergeet  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Peter Willemse: Die staat inderdaad in de keuken Misha. @Puck... Ik ben erg vergeetachtig.  Maakt toch niet uit  Ik vergeet toevallig nooooit wat  Of dat ben ik zelfs al weer vergeten  LQ, nee, mag niet  Muad, ehmm, Relpa toch?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Heyyyy Muaddhib *boink*  Da's lang geleden.  |
|
nietmeer
|
@Puck: Die stalkt niet   Hey Peter  Zeker, en 't is nog kort ook, want ik ga zo naar bed |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @Puck: Die stalkt niet   Dat heeft ie dan maar gewoon te doen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Peter Willemse: @Andreesie... het is ongeveer 75 jaar hoor.  nee hoor, de kat van me oma werd 19,5 jaar oud! de max voor een kat is zeker toch 12 jaar, en is dan pas 80  |
|
nietmeer
|
RELPA!!!!! puck zegt dat je niks te doen hebt  |
|
nietmeer
|
@Misha: Ze heeft ongelijk, hij heeft nog 578 (ofzoiets) foto's te bekijken |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: Misha: Ze heeft ongelijk, hij heeft nog 578 (ofzoiets) foto's te bekijken Maar ik zei helemaal niet dat ie niks te doen heeft  Toch?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Peter Willemse: @Andreesie... Soepie wordt in januari 15 jaar.  Mickey werd 16  Hij ligt nu onder de laurierstruik  |
|
nietmeer
|
@Puck: geen idee, ik reageer alleen op Misha. 16... mooie leeftijd voor een kat... bij ons worden alle dieren altijd maar 5... (3 parkieten en een konijn) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik wordt over een paar jaar 888 |
|
nietmeer
|
oke ik ga nu doei oke *HUG* hoe laat gaat U?  |
|
nietmeer
|
Quote Misha: hoe laat gaat U?  Nu... Ik ga ook nokkie, wel truste iedereen, en tot woensdag, hoop ik (werk is leuk, maar echt killing voor je vrije (WMR) tijd) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @Puck: geen idee, ik reageer alleen op Misha. 16... mooie leeftijd voor een kat... bij ons worden alle dieren altijd maar 5... (3 parkieten en een konijn) Ik zou niet te veeel op 'm vertrouwen hoor  Maar ik had 'm graag nog een paar jaartjes gehad. Maar dan hadden we Puck weer niet, en dan had hij veel pijn geleden.. Dus het is maar goed zo  Doei Misha   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Bagger de muziek van de tv staat echt keihard  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Bagger de muziek van de tv staat echt keihard  Lekker puh!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
tot laters Misha *boink*  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Kind hou je mond! |
|