|
nietmeer
|
Loek, ik heb eens zo gelachen met een stel gastjes die naast me in een Golf GTI stonden bij een stoplicht. Die jongens maar gassen en me aankijken, tot we bij t volgend stoplicht waren, toen zaten ze heel bedeesd met hun neus te frutsen, ik had de Bentley van m'n zwager bij me  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
nobody is reacting |
|
nietmeer
|
Kpuc De welke dan er zijn er zoveel.  |
|
nietmeer
|
Biekje, dat deuntje wat je op Hans Steen z'n blog hoort  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
bentley's zijn allemaal bloedje link  |
|
nietmeer
|
kpuc lachen  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kpuc: Bert Kaempfert. |
|
nietmeer
|
Klopt Loek, en dan een stuur zo dun als je pink  Brrr, wat een vermogen, wat een luxe, asociaal maar het was een hele ervaring om van zo een kar eens het gas vol in te duwen  Foei Kpuc, je hebt geen rijbewijs  |
|
nietmeer
|
Kpuc sorry kan je niet helpen de heineken boxjes zijn toch niet zo goed voor bij de computer.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
I  puppy chow, lalalala |
|
nietmeer
|
whahahaha!! die kpuc, zo'n auto en dan geen rijbewijs   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Pffuuuuh, ben je eventjes de post aan het bezorgen, huppah, 8 pagina's verder  |
|
nietmeer
|
Kpuc Ik moest van mijn rijinstucteur met mijn vader lessen anders zou ik er nog langer over doen zei hij ik heb het wel in een keer gehaald.  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ andreas.. geeft niet hoor.. de meest krachtige auto waarin ik heb gereden is een 2.0 laguna.. beetje zielig dus  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
gaaat hier snel he? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik dacht dat t een 6.8 liter Mulsanne was, kan me vergissen maar olala, wat een bakbeest, zo scherp in de rotonde, zo vals op het rechte stuk, onverslaanbaar  |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
nietmeer
|
Kpuc Bij jullie ook weinig politie zeker.  |
|
Loek
Oudgediende
|
oud beestje dus  |
|
nietmeer
|
Hm, waar ik destijds reed, daar is nu aardig wat politie bijgekomen, geen woeste ritjes meer op het Kannibaleneiland voor mij  Loek, dit met die Bentley is ongeveer 15 jaar terug  |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: @Andreesie; ik volg het niet meer... ik ook niet... maar ja  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Kpuc, ook mooi om eens te doen. Een Donkervoort rijden, acceleratie ongelooflijk. Ziten ze naast je te kijken vanuit hun windtunnelbakkie, sta jij ernaast met een "oldtimer model". Maar wel eentje die de 100 meter in 4.6 seconden doet en als top 275 heeft.
|
|
nietmeer
|
@pietjevlip even terug lezen ben je weer 4 pagina's verder snap je er al helemaal niks meer van kom neem nog een drankje.  |
|