|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
OMG Vista...., een problemen windows.  |
|
nietmeer
|
Ik ben al bijna dood gegaan door vista het enige voordeel van vista is: eeh er is geen voordeel  de spraakbesturing is nog niet ondersteund in de nederlandse taal dat was het enige leuke  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Hasta la vista Fiesta di Errare |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zo, de achterdeur net dicht gedaan, hrt begon een beetje koud te worden.  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
arg, zit echt onder de muggebulten  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Vista is wel even wennen, maar het werkt best wel lekker als je de tijd ervoor neemt om eraan te wennen... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Geen mugje te bekennen hier.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ToM nu nog  Quote pietjevlip: Vista is wel even wennen, maar het werkt best wel lekker als je de tijd ervoor neemt om eraan te wennen... Dat meen je niet  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hier ook niet, maar heb van maandag tot woensdag op een idillische boederij met visvijver gezeten, en daar waren wel muggen |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tsja,  muggen houden van stilstaand water. Op elke muggenbult een kruis zetten met je nagels, als het kruisje verdwenen is weer een kruisje met je nagels zetten, dit in totaal een keer of vier doen. Het gif van de muggen verspreidt zich dan sneller en wordt dan ook eender afgevoerd. Dan ben je er binnen 1,5 uur er helemaal van af.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
heeft tom geen anta flu (dat gene wat ik gister nog heb gevuls) avatare meer  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Little Queen: ...Dat meen je niet  Ik meen het wel degelijk... Het eerste OS waar ik mee werk dat het systeem NIET binnen een week op zn gat ligt... Wat ik zeg, ff wennen, en de tijd nemen bij het instaleren om Windows even te "updaten"... zijn de fouten er grotendeels uit... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
OMG ik werk nu met linux sinds een maand of euh 3, en elke keer als ik nog even op vista ga kijken.. loopt 't ding traag wordt ik gek van verschillende meldingen etc.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Andreesie: heeft tom geen anta flu (dat gene wat ik gister nog heb gevuls) avatare meer  wil een andere, kteeg hem niet omhooggeladen, en joey kijkt er nu hopelijk naar.. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
oh... dat verklaart de klepel  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nergens last van... misschien ook omdat ik niet gekeken heb naar "Vista Ready" maar een 3GB Ram en Quadcore... de enige meldingen die ik krijg zijn bevestigingsklikjes... tot nu toe nog niet op het irritante af, het is wel meer dan het onder XP was, maar niet echt irritant... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hihi duidelijk 'n meningsverschil dus  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
of een verschil in geduld  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@tom... probeer dan te uploaden via FireFox. Dat wilt ook wel eens schelen.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
mensen, ik gaat er vantussen, ik ziet u allen of een gedeelte daarvan vanavond weer  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse: @tom... probeer dan te uploaden via FireFox. Dat wilt ook wel eens schelen.  ik heb alleen maar firefox  |
|
WMR-kok
Oudgediende
tot laters pietje  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hmmz een andere doet hij wel.. vaag maarre, ik moet nmu echt gaan koken, laters  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@tom... de avatar niet groter dan 600 bij 600 pixels maken.  tot laters Tom.  |
|
nietmeer
|
Ik ga ook doe  |
|