|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote berniew: Puck, sorry!!! zal niet weer gebeuren hoor Pak van m'n hart   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Puck: Quote Andreesie: Quote Misha: Oh nee andreas is een uitzondering  jij snapt et  ik ben knettergestooord      Mocht je willen  ben ik dan de uitzondering op de uitzondering op de uitzondering ofzo??  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Hmm, ik ga weer verder met mijn natuurkunde tot later iedereen  |
|
Puck Oudgediende
|
Andreesie, nee, dat is 1 teveel, je bent een uitzondering op de uitzondering die de regel bevestigd  (Thom, ook al klopt m'n spelling niet, ga het niet verbeteren, hè  (Volgens mij klopt er niks van die zin namelijk  )) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
tot laters Regie  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Misha, lekker  Doet u maar zo'n Duitse schnitzel die groter is dan je bord, voorzien van een gutes edelbier, hubsche bedienung und so weiter. Ik trek mijn lederhose nu al aan. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Regie: veel plezier @Puck: ja, vond ik ook al  het is ook een pak van mijn hart namelijk  @PeterW: mmm... gelukkig;) ik dacht al  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik ben inmiddels verslaaft aan frozen bubble  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ga ook even wat eten klaarmaken. Hete kip met brood.  tot strakjes  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: @Puck: ja, vond ik ook al  het is ook een pak van mijn hart namelijk  Dat woordje 'ook' staat me niet aan  Andreesie, link?  (Het klinkt als een spel  ) |
|
|
@Puck: het woordje 'ook' schijnt toch een goed Nederlands woord te zijn hoor  Volgens mij staat het zelfs in de van Dale. En als je DAAAR in staat.....  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: @Puck: het woordje 'ook' schijnt toch een goed Nederlands woord te zijn hoor  Volgens mij staat het zelfs in de van Dale. En als je DAAAR in staat.....  Ik heb een nieuwe pyjama  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Puck: (Thom, ook al klopt m'n spelling niet, ga het niet verbeteren, h�  (Volgens mij klopt er niks van die zin namelijk  )) Klopt inderdaad niet zo veel van  |
|
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thommy: Quote Puck: (Thom, ook al klopt m'n spelling niet, ga het niet verbeteren, h�  (Volgens mij klopt er niks van die zin namelijk  )) Klopt inderdaad niet zo veel van  Grrr Bernie, nee  Een grijze  |
|
Thommy Erelid
|
Haha, Neerlandica  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thommy: Haha, Neerlandica  Wat wat wat?  |
|
|
wow, een grijze?  Maar roze is schattig  hihi  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oke, ik geef php bij deze op.. ben een uur bezig al en ben nog amper verder dan ik begon..  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: wow, een grijze?  Maar roze is schattig  hihi  Heb jij ff pech dat ik nooit schattig ben of zal worden AU Tip: ga geen velletjes van je lip aftrekken, dat doet pijnnnnn. Hij bloeit  |
|
|
@TheE: waar loop je steeds op vast dan? @Puck: dat komt omdat je geen roze pyjama hebt gekocht  |
|
Thommy Erelid
|
Nee, Puck is een irritant krengetje  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: @Puck: dat komt omdat je geen roze pyjama hebt gekocht  Dat is het gewoon  Thom, maar dat wisten ze allemaal al  |
|
Thommy Erelid
|
Vaag mens  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thommy: Vaag mens  Das mijn woord  Wie?  |
|