|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ach, Kpucski - laat ik weer eens waaien naar dat Noorderlijke U Liefst pakte ik nu mijn tandenborstel en vertrok ik nu.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 We moeten eigenlijk allang in het andere café zitten. Gaan jullie ook mee  |
|
nietmeer
|
Smorges alle mensen, het is me weer eens gelukt, op de bank in slaap vallen en 8 uur later wakker te worden, met een zwiepstaart onder m'n neus gepropt Dit komt me bekend voor  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen eenieder, moet echt een reuze comfortabele bank zijn, Kpuc  Joeppie heeft ook wel trek in ontbijt zeker ?  |
|
nietmeer
|
Joep ligt nog te meuren  Maar als ik straks hart snij voor mm dan is ie zo wakker.. Die bank ligt prima, ik ben er al vaker op ingestort  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zo'n bank zou iedereen moeten hebben  . 'k ga ff een bammetje ouwe kaas en een kan sterke zwarte koffie ritselen, tot latersz  |
|
nietmeer
|
Smikkelig, de koffie is hier al leeg, t bammetje komt nog, ik zat om 23:00 nog aan de appies met paprika, uien, knof, pepers en knofworst  |
|
nietmeer
|
ikbne der weer  |
|
nietmeer
|
Terug in t land der wakenden aangeland, hm, het is een lazyday dus das mooi tijd om Joep weer van de bank schoppen. |
|
nietmeer
|
Ook een goede morgen, zijn er mensen al van slag met de biologische klok of ben ik hier de enige die zich een zombie voelt. En dat zonder gisteren drank gedronken te hebben. |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Goedemorgen allemaal.  @ Ger, ik ben zwaar van de leg af. Of komt dat door een "wilde" nacht met mijn vriendin?  |
|
nietmeer
|
Ron  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Misha, we zijn alleen maar uitgeweest tot 5.30 vanochtend, je denkt toch zeker niet dat ik midden op een volle dansvloer..... |
|
nietmeer
|
@ Ron zou kunnen, maar dat je met krukken gedanst hebt op een volle dansvloer  Arme omstanders / omdansers. Die hebben leren dansen op één been  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ne Ger, mijn vriendin was lekker aan het dansen, ik had mij genesteld op een barkruk. Voorlopig ben ik alleen in staat om de horlepiep te dansen.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
rustig..... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Zondag  |
|
RonHee Oudgediende
|
Gehaktdag, toch? (Ik ben nog niet geheel ingeburgerd)  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hhhhaalllooo  *Breekt de stilte* Had je niet verwacht he? Edit RonHunter: Capslock vastgelopen??? Jannick: Nope, ik stotterde  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Ron: nee, woensdag  hackfleisch-tag!  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Andreesie: sjondag isj tog gehaktdag? Zo stjaat het in mijn inburgeringscursjus. Even kijken wie geschreven heeft: Ah, ik zie de fout al, Rita Verdonk bij uitgeverij Ayaan Hirschi Ali.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
 lol  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Goede morgen iedereen, een fijne zondag gewenst met zonnig weer  |