|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Sander, anders reageert ie niet zo  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mwah hij sliep tijdens de film al  en verder niet zoveel bijzonders  |
|
Thommy Erelid
|
Pf, watje  Slaperig van de drank, gewoon nie aan toegeven.. Behalve als t over drieën is en je pakte er net 2+ te veel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew, ik mag morgen mijn tentamens maken.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
en thee, goed geleerd? |
|
Theetje
Oudgediende
mauh, ik mis nog de helft van de stof  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Succes Thee  |
|
Theetje
Oudgediende
Dankje  |
|
Thommy Erelid
|
Gewoon lezen, nu nie proberen echt gied leren. Lezen pik je veel op en met leren heb je zoiets van: "Ik moet dit weten, moet, moet, moet".
Als je gewoon leest, zonder aantekeningen ed, pik je zeker 75% goed op. De overige 25% is "dit - en dit - is dat" |
|
Naaoomii
Oudgediende
Geen dank  |
|
Theetje
Oudgediende
Morgen php schrijven  Dus dat is niet echt meer mogelijk om te leren.. Dus maar herkansen ben ik bang.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ooh god mams is weer achter de pc bezig  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Theemonster: Morgen php schrijven  Dus dat is niet echt meer mogelijk om te leren.. Dus maar herkansen ben ik bang.. Deze jongens op t forum hebben mij de basis van t php bijgebracht. Gewoon even lid worden, vraagjes stellen in t forum ("Wat is handig, moet ik echt kunnen, ed.) en je zit deels gebakken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Ooh god mams is weer achter de pc bezig  Ons mam net ook: Naomiiiiiiiii ik wil een foto naar je sturen, heo doe ik dat ?  |
|
Thommy Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naoom, ze zit nu te msnen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Thommy Erelid
|
Quote Little Queen: Naoom, ze zit nu te msnen  "Waar is dit knopje voor?" Respons Vista: "U heeft uw totale gebruikerslijst die u met veel moeite in elkaar heeft gezet succesvol verwijderd, aangezien onze gebruikers het "Ja"-knopje zo irritant vonden" |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Thommy: Quote Little Queen: Naoom, ze zit nu te msnen  "Waar is dit knopje voor?" Respons Vista: "U heeft uw totale gebruikerslijst die u met veel moeite in elkaar heeft gezet succesvol verwijderd, aangezien onze gebruikers het "Ja"-knopje zo irritant vonden" whahaaaa  nah mams werkt met XP, heb d'r net uitgelegd hoe je 'n gezamelijk gesprek maakt  |
|
Thommy Erelid
|
"Dit knopje, mam." "Nee, deze kan ook, Dieuw. "U heeft uw totale gebruikerslijst die u met veel moeite in elkaar heeft gezet succesvol verwijderd, aangezien onze gebruikers het "Ja"-knopje zo irritant vonden" |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hahaha  |
|
Thommy Erelid
|
Ik moest soms helpdesken.. Zo irritant.. Een der domme die ik ben tegengekomen, ze zijn er ook bij Apple  : "Bent u ingelogd?" -"Ja." "Weet u dit zeker?" -"Nee." "Wat staat er bovenaan uw scherm?" -"Een balk, met Safari erin" "Nee, in uw browser zelf?" -"Klik hier om u te registreren" "Heeft u zich al geregistreerd?" -"Moet dat dan?"  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
*Knoppix LiveDVD 5.11 nu als OS*
Duurde even voordat de kernel geladen/gestart werd.. maar.. mooie omgeving.. dadelijk even reso. opvoeren.. ik zit nu met 800x600 |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Thom, hmm dat is best dom ja  |
|
Thommy Erelid
|
t Was echt niet te geloven.. Heb wel aangeraden om t vakje "Remember me" aan te klikken  |
|