|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
jah eigenlijk wel  *smakkiesmakkie* In dit jaar hebben we nog 10 weken  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Nog maar 10  de tijd gaat snel |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
goeiemorgen  school is weer begonnen  |
|
Usitarie Erelid
|
Goedemorgen KairA  ik leef met je mee hoor  ik moet nog 15 weken stage lopen, dus 15 weken full time weken werken  maar veel WMR'en  |
|
Freakje Erelid
|
Hey Kaira... ik leef ook met je mee...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
tja... waarom moet je tot je 18de verplicht naar school... ik moet nog 1,5 jaar en dan ben ik ermee klaar!!! hoop ik  |
|
Freakje Erelid
|
Ik moet alleen nog tot de zomervakantie en dan ben ik al klaar  en dan heb ik mn diploma wanneer ik 18 ben   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik wanneer ik 18,5 ben... ik ga er weer vandoor, heb weer ns les  |
|
Usitarie Erelid
|
ik ben bijna 20 en dan heb ik mijn mbo, dan nog 3/4 jaar HBO en dan ben ik er wel klaar mee KairA kan je mijn berichtje in je PP kunnen editten, zit een klein foutje in  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Je bent niet verplicht om te gaan, je kunt ook je opleiding afbreken en geen kinderbijslag of uitkering meer ontvangen en later als schoonmaker aan de slag gaan, dat is een geheel vrije keuze. |
|
Freakje Erelid
|
@Ron goede opmerking  |
|
nietmeer
|
goede morgen allemaal weer allemaal klaagzangen van de schoolgangers. opa was vroeger blij als het weer schooltijd was. vlak voor ging ik dan rechtsaf naar de vishaven daar leerde je tenminste wat |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Goedemorgen Hans  |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Goedemorgen Hans  ook zo |
|
Freakje Erelid
|
Goedemorgen hans...  Stilte  |
|
nietmeer
|
Quote Freakje: Goedemorgen hans...  smorgens freakje nog 2 weken dan ben ik in enschede even naar samsam |
|
Freakje Erelid
|
gezellig... ik wens je veel plezier... ik woon mn hele leven in enschede maar nog nooit van samsam gehoord...  haha  |
|
nietmeer
|
samsam zit sinds 10 jaar bij concordia, daarvoor zat het in de korte hengelosestraat. samsam, concordia, het grote theater en het vestzak theater deden altijd samen. samsam is een goede eetgelegenheid en wij verkochten combiekaarten voor de film of theater dan kregen ze korting bij samsam. zelf ben ik in de eindjaren '80 begin '90 tot ik verlamd raakte coordinator geweest van het vestzak theater |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Hans: Meermalen gegeten in SamSam, goed restaurant, goede keuken, leuke bediening. |
|
nietmeer
|
zeker weten en ik eet er nog steeds gratis zodus |
|
Freakje Erelid
|
@Hans... ok leuk om te weten... zit nogal een verhaal achter dus  |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen allemaal op deze grijze natte maandagochtend  |
|
Freakje Erelid
|
Hey cootje   |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68:  Goeiemorgen allemaal op deze grijze natte maandagochtend  sorry niet grijs niet nat goedemorgen cootje |
|
nietmeer
|
|
|