|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
*huppelt naar een stoel toen en gaan zitten* @ Yakkiba, ik ken dat gevoel, er bestaat geen rotter gevoel dan dat... maar soms kan liefde ook rot voelen, als je echte liefde hebt kan dat soms pijn doen omdat die persoon waarvan je houd niet altijd datzelfde voelt, keep smiling buddy, and never loose the sunshine...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
vooral als die persoon ineens je ontvalt KairA, dan kan je je echt rot voelen. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
*Loopt naar Yakki toe en legt een hand op zijn schouder*
Ik hoef niks te zeggen denk ik. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Ja het erge is dat er vorige week niks aan de hand was. Toen was ik nog zo pluizig remember?
EN toen deze ochtend was ik chaggie, moet, het regentm, het is donker en van het weekend haar vreselijk gemist maar ze had niks laten horen ook niet gereageerd enzo...
Toen hebben we ruzie gekregen en is het van pluizig naar zielloos...
Pijn slijt wel, maar de vrouw voor haar heeft bijna geen hart overgelaten om nog lief te kunnen hebben. Ze heeft me toen gered en was mn stabilisator. Ze is mn beste vriendin en ik er is niks wat ik niet voor haar zou doen als ze het vraagt... Pijn slijt, maar de prijs kan ik niet nog een keer betalen...
Ik wens nu echt heel vurig dat ik per ongeluk word doodgerenden op straat... Ik vind sowieso het hele leven gewoon al moeilijk... |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Jakkie  |
|
Redduggy
Erelid
|
Yakkiba smeed een geweldig plan om haar dat duidelijk te maken. Je weet wat je voelt voor haar en dat moet je uiten. Doe iets simpels maar speciaals voor haar. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb het al 6 x meegemaakt yakkiba waarvan er 1 overleden is door een autoongeluk en 1 overleden door een hartkwaal. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Respect...
ik kan dit echt niet... ik weet gewoon niet wat ik moet doen...
Misschien een petitieblog waarin jullie allemaal kunnen meetekenen om haar te overtuigen ofzo...
Of iedereen mailt haar ff... zo van freakje, yakkiba is aan het sterven van verdriet, denk er ff over na...
Echt als ze me de wereld zou vragen zou ik het nog serieus gaan proberen ook... |
|
Pauww Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 316 Wnplts: Somewhere!
|
Klinkt niet best allemaal hier, nog geen last van gehad allemaal |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Zelfde voor mij PW; Yakki. Ik was 24, zij was 19. Zij gevonden na een avond stappen, in een weiland. Verkracht, vermoord en vooraf gedrogeerd met coke. |
|
Puck Oudgediende
|
Ron  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
WTF!!!  al die verhalen  ik heb dit niet meegemaakt, maar word al  als ik ze hoor... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ron, ik zou die gast opgespoord hebben en daarna afgeslacht zonder verdoving. Maar wel heel langzaam. |
|
Puck Oudgediende
|
Nou weetje, volgens mij is dit nou niet echt oppeppend allemaal  Laten we gewoon allemaal lief zijn voor Jakkie  |
|
|
Heel veel suc6 allemaal met dit! Maar ik ga weer! Doei  |
|
|
KairA....Swirll! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Pauww... o dat betekend dat ik ook moet gaan  ik wil niet weheg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Redduggy
Erelid
|
Quote KairA: @ Pauww... o dat betekend dat ik ook moet gaan  ik wil niet weheg  Ga een swirl halen anders kan ik je niet meer knuffellen hoor.;)    |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Ben het met KairA eens ik word er ook niet echt vrolijk van  Ik kan me inleven in yakki dat hij het zwaar *** heeft op het moment. Dus mensen probeer Yakki zo veel mogelijk te steunen in deze moeilijke tijd voor hem. |
|
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Red; ok ok je hebt gelijk  Yakki heel veel sterkte met dit alles... en ik wil je morgen weer spreken!!!!! anders doe ik je persoonlijk wat aan     voor iedereen en in het speciaal voor mensen die ze nu heel hard nodig hebben  voor Red(duggy)tip van Pauww  |
|
|
SUCCES YAKKI!!  |
|
|
Tegen welke Red heb je het KairA??  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Pauww: Tegen welke Red heb je het KairA??  Wat denk je zelf  |
|