|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeie vraag. Ik niet, ik ga zo maffen. Waar is Muad als je hem nodig hebt? Hallo Usitarie |
|
Rofl Lid WMRindex: 37 OTindex: 46 Wnplts: Veldhoven
|
Hallo Usitarie  Welterusten alvast Giovanni  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
hoe gaat het hier? @Rofl, nieuw hier?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Zijn gangetje.  |
|
|
Klopt Usi. Was hier al een weekje aangemeld ofzo, maar nog niet actief op het forum  |
|
Usitarie Erelid
|
Gio, mooi  en waar komt die emoticon vandaan?  nog nooit eerder tegengekomen @Rofl, owh okeej, nou iig welkom, dat je hier lang mag blijven  |
|
|
Ik zal mijn best doen om zolang mogelijk te blijven hoor  Bedankt!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Usitarie Erelid
|
Gio, hij zit niet in het lijstje Emoticons xD maar wel een leuke smily, bedankt voor het weetje  nog iemand wat leuks te melden? |
|
|
Jaaa zeg, net halfuur aan economie huiswerk 'gewerkt' blijkt dat we niet eens huiswerk hadden.. Heb ik helemaal voor niets net gedaan alsof ik bezig was.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Met dank aan Jannick.  voor  Bedtijd  |
|
Usitarie Erelid
|
@Rofl, aghjah heb je toch iets "gedaan" wie weet heb je er later nog profijt van  doei gio |
|
|
Quote Usitarie: @Rofl, aghjah heb je toch iets "gedaan" wie weet heb je er later nog profijt van  Ja dan loop ik gewoon een beetje voor  Hartstikke handig voor de volgende keer. Trusten Gio! |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Hey allemaal ik ben er ook weer eens even. Dit keer zonder KairA vind ik wel jammer  , maar is wel rustig voor jullie denk ik zo. |
|
|
Goedenavond Red  |
|
Usitarie Erelid
|
wie zegt dat we van rust houden Redduggy?  hoe meer zielen hoe meer vreugd  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
of je wordt even ziekig in de tentamen week   |
|
|
Aaah, beterschap Thee  Ik ben er vandoor, lekker naar bedje toe. Doei allemaal, fijne avond nog! |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Theemonster: of je wordt even ziekig in de tentamen week   Stress haalt je immuunsysteem omver, waar maar raar. Kop thee, en naar bed meis  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Usitarie: wie zegt dat we van rust houden Redduggy?  hoe meer zielen hoe meer vreugd  Lees maar van een paar dagen terug, ze werden een beetje gek van KairA en mij we deelden een relaxstoel was wel heel erg gezellig voor ons twee, maar sommige mensen probeerde ons weg te krijgen. heel veen geknuffeld  |
|
Usitarie Erelid
|
beterschap Thee, dat je snel mag opknappen! @Rofl, slaap lekker @Redduggy, agh, van mij mag je wel wat afknuffelen hoor  ik erger me er niet aan, zolang het maar geen gezoen voor me neus is, heb een beetje een hekel aan mensen die te klef doen in het openbaar  maar knuffelen mag altijd wel  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Naaoomii: Ik ga slapen!!  Slaap lekker     |
|
Redduggy
Erelid
|
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Afwezigheid hiero?  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ja ik merk ook veel afwezigheid ik ben ook met vanalles bezig dus ja dan wil je wel eens wat vergeten. Nu mis ik KairA nog meer  |
|