|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@ yakkiba Felizz met je 2000ste post  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
*slurp* valt nog wel mee... Ik ga al op een kruk zitten *slurrrrp* zo glas is leeg... mmm ging veel te snel...  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
mja je mag wel een colaatje  zucht iedereen krijgt knuffels... maar ik moet niet klagen want ik heb gisteren er heeeeeeel veeeeel gehad  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
|
|
Redrook Senior lid
* geeft cola aan Freakje*
*Haalt emmer uit het bezem hok* |
|
yakkiba Erelid
|
jeeej knuffelke... haha ik had het zelf niet eens door maar inderdaad ja !  |
|
Freakje Erelid
|
*slurp* mmm smaakt toch minder... *haalt stiekem flesje wiskey uit de zak en doet een scheut in de cola* *slurp* smaakt veel beter   |
|
yakkiba Erelid
|
 freakje... u promised |
|
Freakje Erelid
|
laatste glas van dat drankje ja... ok... hier haal dit glas maar weg... geef me maar water...  |
|
Redrook Senior lid
*slaat cola uit de handen*
**gaat de vloer weer boenen**
haha |
|
yakkiba Erelid
|
haha mja das tenminste een pils... gemeente pils  tiktik tsssj! |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote Freakje: *slurp* mmm smaakt toch minder... *haalt stiekem flesje wiskey uit de zak en doet een scheut in de cola* *slurp* smaakt veel beter   Freakje drank is niet de oplossing, geloof me je maakt dan nog meer kapot. Drink koffie hier een koffie en niet zo'n sip gezicht. Borst vooruit en doe wat aan je rotzooi, anders blijf je down. |
|
Layda Erelid
veel chocola helpt meer dan drank  |
|
Freakje Erelid
|
Quote Redduggy: Quote Freakje: *slurp* mmm smaakt toch minder... *haalt stiekem flesje wiskey uit de zak en doet een scheut in de cola* *slurp* smaakt veel beter   Freakje drank is niet de oplossing, geloof me je maakt dan nog meer kapot. Drink koffie hier een koffie en niet zo'n sip gezicht. Borst vooruit en doe wat aan je rotzooi, anders blijf je down. Ik probeer ook mega veel te doen... vandaag heb ik gewoon een mega down dag... net zoals gisteren trouwens... ik ga dood van binnen... lees mn blog maar eens... zo veel dat ik aan het denken ben... mn hoofd slaat nog eens op tilt...   |
|
Layda Erelid
komt goed, muziek op, op bed liggen en rustig blijven. |
|
yakkiba Erelid
|
het beste helpt om eerst je hoofd leeg te maken en dan alleen de belangrijke dingen weer uit de hoop te pakken. de rest weggooien... helpt je kalm blijven  |
|
Freakje Erelid
|
Layda... zit op mn werk...  |
|
Layda Erelid
dagje vrij? |
|
yakkiba Erelid
|
owh wel op je werk blijven... anders... erm... nou dan word je beziggehouden enzo... |
|
Freakje Erelid
|
Gisteren de middag vrij genomen... kan vandaag niet meer... en morgen school toets ook nog...  en donderdag en vrijdag werken... maar is eigenlijk een afleiding dus ook maar goed... mn baas weet ervan en begrijpt het ook wel... dus als ik eens moet bellen is het niet erg... dat scheelt... |
|
Redrook Senior lid
precies dan heb je teminste afleiding.. |
|
Layda Erelid
maar werk kan ook voor afleiding zorgen, altijd het positieve zien er in he  ik bedoel, ik heb ook jaar of meer klote gezeten over een rleatie O.o, en met werken voelde ik me beter  |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: het beste helpt om eerst je hoofd leeg te maken en dan alleen de belangrijke dingen weer uit de hoop te pakken. de rest weggooien... helpt je kalm blijven  ik probeer het... maar je hoofd leeg maken is niet zo makkelijk...  |
|
Layda Erelid
alles wat in mijn hoofd zit, zit ook op mijn harde schijf van mijn pc  . ik ben echt dom dat betreft.  |
|
Freakje Erelid
|
Layda niemand is dom... iedereen is gewoon anders en heeft andere interesses... maakt niemand dom... Maar mensen ben even afwezig... vergadering...  geen zin in... mja tot strax  |
|