|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
werken  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
De kat word hier gek, ze is de schoenen van Kriebel aan het aanvallen  echt geweldig  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
whaha lollig Thee... Layda... me to  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
laten we het niet over werken hebben, en iets laten vallen maakt zo veel lawaai  @ thee, katten zijn lache hè  |
|
Theetje
Oudgediende
Ze is inderdaad echt lache, nu is ze mijn schoenen aan het aanvallen  net wilde ze ook een vlieg vangen  |
|
Layda Erelid
tis nog maar 2 uur, het voelt alsof ik al veel langer dan 8 uur hier ben  |
|
Freakje Erelid
|
haha... ik wil ook peosjes als ik het huis uit ben... mn ouders zijn allergisch  erg is dat he Layda... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bikkel (de jongste) wilde met Soepie spelen, krijgt een paar halen maar bleef terugkomen bij Soepie om te spelen.  |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
zooo, ben ik hier ene tijd niet geweest  hoe is het met iedereen?  |
|
Theetje
Oudgediende
ik wil nog een 2e katje.. Maar dat wil Kriebel niet   |
|
Freakje Erelid
|
Kriebel moet niet zo flauw doen... stel nou dat je katje alleen is... heeft hij/zij iemand om mee te spelen... |
|
Theetje
Oudgediende
Ja, daarom, want Koes is iedere dag heel veel alleen, Kriebel is 11 uur per dag weg voor zijn werk en ik ga dagelijks naar school.. |
|
Loek
Oudgediende
|
ik wil ook een poesje, maar dan om mee uit huis te gaan  @ silly, gaat wel lekker hier! en bij jou? |
|
Freakje Erelid
|
hey silly @TheE... ja en als je dan thuiskomt ben je ook niet alleen  |
|
Layda Erelid
Quote Freakje: haha... ik wil ook peosjes als ik het huis uit ben... mn ouders zijn allergisch  erg is dat he Layda... bijde alergisch, klinkt als smoes als het bijde is. |
|
Freakje Erelid
|
nee mn moeder heeft asmatische hooikoorts van alle soorten stof... moest onze hond ook door weg  en mn vader heeft echt alleen allergie voor kattenharen  Layda... lees mn blog maar eens dan weet je mn reactie op de bloemen  |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
ziekjes  al 2 weken, maar mis anders zo veel van school dus zit me nu op school te vervelen  ohya, ik had 2 ratjes. Nu nog maar 1   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Een katje heeft veel aandacht nodig, met een tweede katje erbij voelt die zich niet meer alleen.  Anders heb je kans dat het katje wegloopt.  |
|
Layda Erelid
ik heb alrgie voor kkatten haar huis stofmeid, me vadr is asmatisch me zus is asmatisch en ook gronische hoooikoorts. we hebben 2 katten hadden 2 honden hadden een paard hebben kippen hadden geiten  dat hadden is nu helaas allemaal overleden  niemand zeurt ^_^ op dode muizenn en vogels na dan -.- |
|
Loek
Oudgediende
|
ik was er allergisch voor, maar nu gelukkig niet meer, of stukke minder, maar wil later echt een kat hebben! dus moet nog ff afwachten of ik het wel ga verdragen.. |
|
Freakje Erelid
|
Ik ben het helemaal met PW eens...  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
wil jij katje dan freakje? |
|
Freakje Erelid