|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote yakkiba: jullie hebben al knuffels, kruiken zijn speciaal Ik bedoel maar  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ok dan maar geen kruik  het is al warmer hier  en mijn broer zit me te irriteren omdat ie op de PC wil (we delen een computer) hij zit me te kietelen tot ik eraf ga  ik ga weer anders krijg ik de kietelDOOD  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
sterf ze!! ahum ik bedoel... kietel ze  |
|
yakkiba Erelid
|
al meer dan 115 gespamd vaag |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: sterf ze!! ahum ik bedoel... kietel ze  Wat doe je 'm aan  Kietelen is verschrikkelijk  Maar, nu je het zegt, misschien moet ik inderdaad m'n PP maar even inkorten  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik word gekieteld en dat is echt {vul zelf in} |
|
yakkiba Erelid
|
hahaha hij is echt immens... alleen importante stof enzo...  haha maar je kan wel typen onder ht kietelen dus niet genoeg  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: hahaha hij is echt immens... alleen importante stof enzo...  haha maar je kan wel typen onder ht kietelen dus niet genoeg  Precies, kom op pino  Harder kietelen  Maar, wat moet er dan weg?  |
|
yakkiba Erelid
|
erm... mja ik weet niet... niet alles gelezen  was halverwege ontmoedigd toen ik zag wat ik nog moest  maar wacht nog even dan lees ik ff alles zo alles gelezen.. sommig dingen zijn dubbel en ik bedoel deo? mijn favo is overigens ook dove  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Taartje in de koelkast  |
|
yakkiba Erelid
|
PUCK WErrbist do? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Theemonster: Taartje in de koelkast  Lekker   Wat voor taart?  |
|
Theetje
Oudgediende
mon chou met ananas erin  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: PUCK WErrbist do? Hierrrr  Oke, ik ga even een selectie maken  |
|
DreamerTje Oudgediende
Monchou met aardbei is lekkerder  |
|
yakkiba Erelid
|
doe mij maar aalleen de aardbei... ik krijg mon chou niet door het keeltjemaaar erm, ik ga naar huis nu zeg maar... catch you laters!! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: doe mij maar aalleen de aardbei... ik krijg mon chou niet door het keeltjemaaar erm, ik ga naar huis nu zeg maar... catch you laters!! Dag meneer  Ik heb er een paar tussenuit gehaald  Ik vond het eigenlijk wel mee vallen hoe veel het was hoor  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hee mevrouw M.V.  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
zo al weer beetje rustiger hier? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thommy: Hee mevrouw M.V.  Hela meneer  Ja, Loek, als je je best doet dan kan je al weer meelezen he  |
|
Theetje
Oudgediende
ik zal ook eens proberen met aardbij.. en met kersen  dus moet het nog vaker maken  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ puckje, ik red gewoon niet om 5 msn gesprekken te voeren en te wmrren in een druk café  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: @ puckje, ik red gewoon niet om 5 msn gesprekken te voeren en te wmrren in een druk caf?P Ach ja Je wordt natuurlijk al oud he (Thom, goed he  Typte ik het zomaar met dt  (en dan klopt het niet weetjewel  )) |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Waarom wordt Puckje altijd in de verkleinende vorm aangesproken? t Is een soort gewoonte geworden, eh? |
|
DreamerTje Oudgediende
Thommy  |
|