|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Volgende WMR uitje naar Ierland toe  ? |
|
nietmeer
|
 met ons allen in een Airbus A380  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
WMR prive-jet  |
|
nietmeer
|
@ Cootje68 Hoe weet jij dat Kareltje advocaat drinkt?  *Kareltje vindt het een leuk klein glaasje; maar wel anders dan zijn grote advocaat zee met daarin een luchtbedje*  @ stormzoeker Maar dat duurt nog zo lang?  |
|
nietmeer
|
Quote Gekke-Ger:  met ons allen in een Airbus A380  Wel lekker veilig vliegen, want je mag toch niks uitvreten bij hun  |
|
stormzoeker Erelid
|
Lady's and gentele mannuh, zis is joer captain speeking.... Welkom bij WMR airline end I hope joe enjoj joer trip  |
|
nietmeer
|
@ stormzoeker Captain Mainwaring?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Mijnd ze doorztep... *HIPS* |
|
stormzoeker Erelid
|
no, I am de captain of de plain toeday  En while I am drinking a nice pint Guinness, de plain wil flie toe Scotland... ehhhhh... Eire  |
|
nietmeer
|
Tis: soms ben ik nog online als jullie gaan borrelen... Wilde het voor Kareltje een keer anders doen om het spannend te houden! En het luchtbedje mag ie bewaren tot z'n grote vriend er weer is  |
|
nietmeer
|
GG jij hebt toch 2 miljoen over  geen probleem voor jou om het dan te regelen toch??  |
|
stormzoeker Erelid
|
May I introdjoes toe joe all: Pietjevlip! He is de stewardess on dis flight end wil provied joe wit Guinness  |
|
nietmeer
|
sjips heb ik de WMR airbus klaar weet ik niet of en hoe ik die hier kan laten landen in het cafe afbeeldingCootje je hebt ons vliegtuig gered van een crash  |
|
nietmeer
|
Doet ut niet Ger  |
|
nietmeer
|
Tussen img links?  Damn I'me good  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgens  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Wakker geworden? Ook goede morgen  |
|
nietmeer
|
goeijesavond Kpuc  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Weltrusten ik heb morgen presentaties en een rijles te volgen dus ik ga nu toch maar echt slapen. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@ all een goeie morgen en tot laters ik ga nu echt pitten ik ben gesloopt  |
|
nietmeer
|
De bank lag weer eens te lekker, mjah, op tijd wakker om nog een nacht bed te pakken  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Hoi Cootje, hoe is het met Teun? |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: De bank lag weer eens te lekker, mjah, op tijd wakker om nog een nacht bed te pakken  Hihi... mooi he? televisie kijken met de ogen dicht  Quote Zuwe: Hoi Cootje, hoe is het met Teun? Veel jeuk, maar hij slaapt goed dus dat komt wel weer in orde  |
|
nietmeer
|
Komt door Joep, die ligt zo te knorren dat je vanzelf in slaap valt  |
|