|
nietmeer
|
PW Sloebers? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Station Zevenbergen Centraal is één van de drie oudste stations in Nederland.  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
KairA, Gouda is toch niet zo'n klein station? daar kom ik bijna elk weekend 2 keer langs  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Station Zevenbergen Centraal is ? van de drie oudste stations in Nederland.  Waarom vernieuwe ze m dan niet?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Usitarie: KairA, Gouda is toch niet zo'n klein station? daar kom ik bijna elk weekend 2 keer langs   Ja, heen en terug. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@ Usi, alphen is groot, kjlein station en ze hebben er geen kluisjes
BTW alphen heeft een H&M en Gouda niet... |
|
Usitarie Erelid
|
@Misha, als ze hem maar niet vernieuwen als in Veenendaal West  daar hebben ze alles roze geverfd en de leuningen rood  KairA, dat is zielig  |
|
nietmeer
|
wat lelijk  |
|
Mic79 Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 229 Wnplts: Alphie aan S |
Quote KairA: @ Usi, alphen is groot, kjlein station en ze hebben er geen kluisjes
BTW alphen heeft een H&M en Gouda niet... Volgens mij heeft alphen nu niks meer  Maar daar komt wel een mooie appel  |
|
Usitarie Erelid
|
zeg dat wel, tis echt zachtroze, als het nou knallend was  BTW Veenendaal heeft ook een H&M, het staat zelfs in de top 5 van winkelsteden  heb ik gehoord  en ze zijn nog een extra aan het bouwen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Misha: Quote Peter Willemse: Station Zevenbergen Centraal is ? van de drie oudste stations in Nederland.  Waarom vernieuwe ze m dan niet?  Het is nu een restaurant geworden.  We hebben nu dus eigenlijk alleen maar een perron.  en station Zevenbergen Oost, maar die ligt bij Lage Zwaluwe.  |
|
nietmeer
|
PW, het stelt dus niks voor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nee, niet meer.  We hebben ook het grootste jongeren volwassen centrum van Nederland gehad. Dat bestaat nu ook al niet meer.  |
|
nietmeer
|
Veenendaal West afbeeldingHebben ze dat station ook in het groen  |
|
Usitarie Erelid
|
en hetzelfde gaat gebeuren met alle nederlandse bedrijven, worden allemaal overgenomen door bedrijven uit andere landen  @Gekke Ger, mischien een idee voor Veenendaal Centrum  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
gaaap... jongens ik heb toevallig het recept op zak van FD'tjes... weet iemand hoe je het maakt? Er staat wel een beschrijving op maar die is nog een beetje vaag... |
|
nietmeer
|
Quote Gekke-Ger: Veenendaal West afbeeldingHebben ze dat station ook in het groen  Blerg  Quote Usitarie: en hetzelfde gaat gebeuren met alle nederlandse bedrijven, worden allemaal overgenomen door bedrijven uit andere landen  Gekke Ger, mischien een idee voor Veenendaal Centrum  Ik wil geen onderdeel zijn van een eng japans bedrijf  Quote Peter Willemse:  Maar we gaan wel een golfbaan krijgen, 18 holes.  Midget of gewoon? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat weet alleen Freakje, yakkiba. een gewone golfbaan.  |
|
yakkiba Erelid
|
Japanners zijn cewl!!
PW daar was ik al bang voor.... niemand heeft dus opgelet? |
|
nietmeer
|
op de PC kun je goed golfen. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
en ik heb trek in een groene appel |
|
nietmeer
|
Quote Gekke-Ger: op de PC kun je goed golfen. op de Wii niet  [quote=yakkiba]Japanners zijn cewl!!  |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Gekke-Ger: op de PC kun je goed golfen. das voor luilakjes..... en Tigerwoods Junior @MIsha serieus hoor. Japanners zijn zo een beetje het enige volk dat niet geannexxeerd is door een of adner stom arrogant volk. En das echt respect voor ze. Ze hebben ze perfect tegen elkaar uitgespeeld. Lees Gai-Jin maar van James Clavell! |
|
Usitarie Erelid
|
Op de wii kan je ook goed golfen  zo moeilijk is het niet, maar het slaan werkt alleen niet zo supergoed xD |
|