|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
De slapers C&T  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Pietje*
Goede Evening |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Good avond heraux  |
|
heraux Oudgediende
laat ik me verwennen met een pilsje. |
|
nietmeer
|
Nog ff snel voor Heraux  Het maanlicht schijnt zwak over het drassige pad dat de Karavaan moet belopen om bij de boerderij aan te komen. Het geluid van jankende wolven in de verte maakt dat de paarden angstig worden en moeilijk volgen... Enkele mannen gaan met fakkels vooruit om bij te schijnen zodat de karavaan geen gevaar loopt. Nog voor zij het zich realiseren wordt de karavaan echter overvallen door een meute wolven die langszij zijn gekomen en het voorzien hebben op de voorraden met voedsel. Twee paarden rukken zich van de schrik los uit de karavaan en proberen te vluchten van deze bloeddorstige wolven die ook naar hun schenen happen. Hun vlucht is echter maar van korte duur, want de karren die ze trekken blijven met hun wielen hangen in de modder die in de berm ligt. Terwijl een stel van de wolven steeds agressiever begint te worden komen de eerste mannen met geweren om de wilde beesten te verjagen. Eén van de paarden heeft zich dan al uit de leidsels losgerukt en gaat in een wilde galop er vandoor, de kar met goederen achterlatend. De wolven zijn geschrokken van de geluiden van de geweren en nemen de benen. De Karavaan kan nu echter niet meer verder, eerst moeten ze een oplossing zien te bedenken voor de goederen want die kar kunnen ze nu niet meenemen... Doei doei    |
|
heraux Oudgediende
Wie heeft behoefte aan karakter schetsen van de mensen die in het Ridder spel voorkomen - dus ook zin hebben om een karakter te spelen en zijn/haar fantasie te exploreren? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Laat maar  |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
Quote pietjevlip: twee personen zitten in een cafe, de ene is een jaar of 20, de andere , ach, die zit er al sinds de Noormannen langskwamen...
zoiets? joinks - Noormannen.. zal ik je een annekedoote vertellu? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
mag ik de verbindingen en kaarten dragen? |
|
heraux Oudgediende
@* Experiment is actief: Irc channel : wmr installeer mirc en klik op dit |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Irc is eng  |
|
nietmeer
|
mirc?  Wasda?   Hoi jongens! |
|
heraux Oudgediende
natuurlijk - raar maar waar niet? |
|
heraux Oudgediende
Quote Tistochwat: mirc?  Wasda?   Hoi jongens! mirc is een windows progje waarmee je kanalen kunt bezoeken - gebruikt weinig bandbreedte uiterst geschikt voor massa communicatie irc servers kun je op een kleine computer laten werken irc clients (mirc) werken ook op oudere pc's In unix achtigen, Linux zitten meestal irc clients er standaard in. |
|
nietmeer
|
Ik ben stomverbaasd!  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Goedenavond mevrouw Tochwat  |
|
heraux Oudgediende
ik heb een kanaal geopend.. jullie zijn welkom alleen al voor het experiment  |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
eeeh nachtvlucht?  daar zijn de rest  |
|
nietmeer
|
Heer Vlip!!!  Heer heraux, ik durf niets te installeren zonder assistentie van Ruud...  Ik zit in twee kroegen tegelijk!  |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
Het is twaalf uur geweest iedereen kom mee naar de nachtvlucht  |
|
heraux Oudgediende
Goede Morgen Goede morgen!
koffie koffie koffie
thee tijd.. |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Goede morgen, oh is het al vandaag? Dan is het goede vandaag natuurlijk!  Doet u mij maar zo'n overheerlijke espresso met suiker.... |
|
heraux Oudgediende
* zet de machine aan.. gaat zich preppen voor de dag helaas zelfbediening voor deze morgen Ron-Hey!  Ben over 8u weer retour |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
*....al weer zelfbediening....* Fijne dag! |
|