|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Heen en weer gereden op mijn heftruck. |
|
krieltje Senior lid
 WMRindex: 551 OTindex: 146 S |
Quote Relpa: krieltje, in het Caf� ?  Hoi Timmy *boink*   op een appart forum,door mij gemaakt! @Timmy,een hoge wmr index  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Timmy de regels zijn veranderd wat stamgast betreft.  |
|
nietmeer
|
@ krieltje Zijdehoenders zijn echte 'binnenkippen'. Die mogen eigenlijk niet natregenen...  Of zie ik het verkeerd?  |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
@ kriel owke.... probeer niet meer te quoten  mag niet volgens de Faq Waarom kan het dan vraag ik me ook af??? |
|
|
@ gio wanneer word je het dan ? |
|
krieltje Senior lid
tistochwat,  je hebt het niet verkeerd!ze kunnen zelfs sterven als ze te lang nat zijn!  |
|
nietmeer
|
Quote: @ TST gehad??? vorig jaar kerst is ie zeker opeens verdwenen? Nee Timmy, ze zijn van ouderdom gestorven... |
|
|
@ TST bij mij zitten ze binnen in me buik  |
|
|
@ idereen blij dat ik niet zo kip ben  |
|
nietmeer
|
hoi iedereen  |
|
|
goeie moggel bert |
|
nietmeer
|
Ik weet het krieltje, ik had vrienden die o.a. zijdehoenders en parelhoenders hadden...  |
|
nietmeer
|
goeie moggel Timmy  |
|
|
iemand wat te drinken?  |
|
krieltje Senior lid
timmy,ik vind dat niet hoor in de faq van dat quote'n ?  |
|
|
@ kippen praters ga ff in een andere topic graag word gek van die kippe   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Timmy zoveel mogelijk reageren op allerlei verschillende onderdelen, zoals bv het forum.  Maar, niet spammen.  |
|
nietmeer
|
|
|
|
@ Kriel enkie zei het gister tegen mij  |
|
|
een sinsasappelsapje voor bert zet het op de rekening van enkie  |
|
nietmeer
|
dank timmY goezo timmy zo mag ik het zien  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ergens anders ergens ver weg ergens volledig buiten het bereik van de radar
Bevind zich een nederzetting. Een vijftal bollen aanelkaargekoppeld via sluizen en loopgangen. Pilaren met verlichten geven het geheel een schaduwspel..
De sterren staan er hoog en hier en daar schiet iets lichtgevends voorbij.
Binnen is het warm en gezellig. In de keuken wordt het eten bereid in de werkkamers zitten mensen achter hun werkschermen of liggen even te rusten. In de kantine praten zes personen nog wat na. Hun pakken nog aan van de vorige reis.
Buiten staat een meter of tien van het hoofdcomplex een joekel van een zoek-schotel. Twintigmeter doorsnede - gevat in een enorm uitgesterkt mechanisme om het gevaarte op zijn plek te houden. Stalebuizen met minivac houden het geheel in zijn bedoelde richting.
Op eens begint er iets te bewegen, de schotel volledig ingesteld op veranderingen te detecteren begint te draaien. Ergens in het gebouw klinkt een signaal. Mensen staan op een verlaten hun kamers. Lichten gaan aan, elders gaan lichten weer uit.
De bovenste etage is nu helemaal verlicht. Wat is er aan de hand, roept een van de medewerkers.. Een man in een speciaal pak loopt door de gang met sleutels.. de radar pikt iets op - dat is niet zo vreemd - maar de hoek van de sector - dat is wel vreemd. Iedereen kijkt elkaar aan, welke hoek.. welke sector, roept een uit de in allerijl volgende groep.
Het komt uit Sector 4.
De groep stopt, er klinkt gefluister en sommige rennen snel de andere kant van de gang terug..
sommige pakken hun digipad en beginnen aantekeningen te maken. Ze komen aan bij een deur met een andere kleur dan de rest van de gangdeuren.
De sleutels gaan in het slot. De lichten knippen aan en een ruimte met consoles en machinerie staat klaar voor gebruik. Iedereen neemt plaats achter een console.
De sleutel beheerder maakt lade kasten open en haald er kaarten en dozen uit.
De radarschotel staat stil, data verkeer wordt doorgegeven en stroom binnen in het brein van de machine..
buiten is het stil.. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Timmy, Lees dit anders ff door, dan snap je de nieuwe regeling  edit: en Timmy, als Enkie er niet is blijft haar rekening op slot  |
|
|
heraux waarom altijd onzin dat je post....  |
|