|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
whahaha  ik zit nu in mijn 3e jaar en ik moet toch maar gaan leren, kheb mijn hele leven gedaan zonder huiswerk maken  en toch overal voldoendes (bijna dan  ) tis ook niet alleen mijn schuld, kheb het eerste half jaar verkloot doordat leraren nix deden... -_-" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
@kaira
een 7 minimaal, voor elk vak?? bah... dat zou mij echt niet lukken, k vind VWo lastig zat.. maar k ben eigelijk te lui er wat aan te doen xD |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
JEEEJ ik heb hem ik heb hem ik heb hem. Eindelijk na 2 weken heb ik de chinese puzzel opgelost.  . ben echt zo blij nu dat het met eindelijk gelukt is. Ik heb hem ik heb hem  (het is zo'n kruis maken, alleen de verkeerde beschrijving zat erbij en ik had hem uit elkaar gehaald en niet opgelet hoe hij in elkaar zat.  ) |
|
Usitarie Erelid
|
@Arjan, moderne systemen nog  maar er zijn er een paar met floppy drive  en we hebben een usb floppy ding  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
ik heb nooit een dos-toets gehad  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
wat is de mensheid toch lui  ik ben zelf geen haar beter hoor  |
|
ArjanDo Erelid
|
Quote Usitarie: @Arjan, moderne systemen nog  maar er zijn er een paar met floppy drive  en we hebben een usb floppy ding  Alles wordt hier beheert op afstand... een stuk makkelijker  |
|
Usitarie Erelid
|
@Seagon, wow. is nog best handig eigenlijk  |
|
Arya Oudgediende
|
USB floppy?? wat moet ik me daar dan wel niet bij voorstellen... lijkt me erg raar... @Arjannou dan, dan mag je ook niks zeggen, of het als een conclusie stellen in plaats van een beschuldiging |
|
Usitarie Erelid
|
@Arya, nou, een draagbare floppystation die je kan aansluiten via usb, je hebt ook een usb LP speler  |
|
Arya Oudgediende
|
veeeet  lekker eehm... retro  |
|
Usitarie Erelid
|
tis wel cool  en handig  |
|
Arya Oudgediende
|
zo kun je die ouwe dingen toxh lekker gebruiken  floppy's vind ik dan niet zo handig, maar LP's hebben een veel mooier geluid dan Mp3'tjes, dus dat zou ik wel vet vinden, als ze er dan ook maar de goede muziek op hadden staan..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
even tussen door  ik ga naar huis toe even eten en ben om half 2 weer terug  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
en dan nog zeggen dat hier niet gespamt wordt, foei!  |
|
ArjanDo Erelid
|
oei  doeg Kaira  |
|
Arya Oudgediende
|
@kairA oke, eet smakelijk pietje wat jij spammen noemt, we zijn gewoon lekker aan het praten die onzin "kijk eens wat er hier gespamt word" berichtjes, dat is spam  ( nee jou spam, je bent zelf een spam ) |
|
ArjanDo Erelid
|
*zinloos* |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik ben weg en het word zinloos  tot zo  |
|
Usitarie Erelid
|
hmm, ik miste een bestand van een nieuwe driver, die zat wel in de oude driver  nu heb ik ze samen gevoegd en ik ga ze nu op de floppy zetten  * H:>C: C:>cd bfd C:bfd>bfd msnet * |
|
Arya Oudgediende
|
doeidoei KairAA!!!  en ja Arjan, ik BEn zinloos nu, tussen uur  |
|
Usitarie Erelid
|
tussenuren zijn zinloos  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Usitarie: hmm, ik miste een bestand van een nieuwe driver, die zat wel in de oude driver  nu heb ik ze samen gevoegd en ik ga ze nu op de floppy zetten  * H:>C: C:>cd bfd C:bfd>bfd msnet * ( ken je dit?) edit pietjevlip: spam |
|
Usitarie Erelid
|
yup  hoezo  (EDIT: floppy's maken wel giga herrie xD ) |
|
Arya Oudgediende
|
haha, gewoon omdat ik er niet zo veel van begrijp  had even zin om dat te doen.. ( foei pietje, blijf van mijn posts af  ) |
|