|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Helaas voor mij dit jaar geen vuurwerk, ik ga van ellende die avond aan de oliebollen. En niet te vergeten: ook aan de drank.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Arya: vuurwerk> mag ik ook wat hebben Andreesie?  ik wil een sterretje!  zelf halen, koop er iets van 15 |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik doe niet aan vuurwerk  Ik kijk wel gewoon  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik koop alleen st erretjes, de rest jat ik van andere |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Wij wel, een paar grote stukken siervuurwerk. Wel beetje duur, maar heel mooi.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Arya: ik koop alleen st erretjes, de rest jat ik van andere op 1 januari ga je nog scharrelen?  |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
wij kopen ieder jaar 30 euro aan vuurwerk maar volgens mij ben ik de enige die er écht geintreseerd in is |
|
Arya Oudgediende
|
ya tuurlijk!  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Volgens mij niet Itchy, jouw vader vindt het ook leuk. |
|
Itchy
Senior lid
beetje rotjes, sier, een pot, tolletjes, en ik ga kijken of ik nog ergens nitraten kan krijgen |
|
Arya Oudgediende
|
ik wil gewoon grondbloemen, die zijn mooi |
|
Itchy
Senior lid
Quote Andreesie: Quote Arya: ik koop alleen st erretjes, de rest jat ik van andere op 1 januari ga je nog scharrelen?  das F*cking link om niet afgegaan vuurwerk af te steken, er gebeuren van die ongelukken waarbij mensen hun vingers kwijt raken door een rotje die in hun handen knalt. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Arya: ik wil gewoon grondbloemen, die zijn mooi die heb ik ook^^ |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Itchy: Quote Andreesie: Quote Arya: ik koop alleen st erretjes, de rest jat ik van andere op 1 januari ga je nog scharrelen?  das F*cking link om niet afgegaan vuurwerk af te steken, er gebeuren van die ongelukken waarbij mensen hun vingers kwijt raken door een rotje die in hun handen knalt. dat weet ik, ik doe et ook niet... |
|
Arya Oudgediende
|
Nee itchy... met jatten bedoel ik dat ik s'nachts van iedereen altijd dingetjes krijg  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wat zijn nitraten?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Ik doe niet aan vuurwerk  Ik kijk wel gewoon  Goed plan  Met nieuwjaar gaan wij op het dakterras staan in Groningen  Dat is zooooooooo mooi  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Andreesie: wat zijn nitraten?  eerst heb je rotjes, dan strijkers, dan nitraten, dan vlinderbommen dus een nitraat is een soort klasse 2 vuurwerkbom, nog net legaal in belgië |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Quote Andreesie: wat zijn nitraten?  Hele grote rotjes, soort van |
|
Itchy
Senior lid
Quote Arya: Nee itchy... met jatten bedoel ik dat ik s'nachts van iedereen altijd dingetjes krijg  ik dacht al  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Cleopatra: Quote Andreesie: wat zijn nitraten?  Hele grote rotjes, soort van superkanonslagen:9 |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Itchy: Quote Arya: Nee itchy... met jatten bedoel ik dat ik s'nachts van iedereen altijd dingetjes krijg  ik dacht al  ben niet ziek in me hoofd  _ da lijkt maar zo |
|
Itchy
Senior lid
Quote Arya: Quote Itchy: Quote Arya: Nee itchy... met jatten bedoel ik dat ik s'nachts van iedereen altijd dingetjes krijg  ik dacht al  ben niet ziek in me hoofd  _ da lijkt maar zo lol  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@Arya: Jatten betekent in het Bargoen ;handen die niet thuis kunnen blijven. (Dus jatten is diefstal) Klauwen betekent in het Bargoen hetzelfde, maar dan op een grotere schaal. Krijgen is goed, bedelen is niets mis mee, maar jatten of klauwen is verwerpelijk: zeker bij vrienden. (Oh Oh Oh, wat een moraliserende wijsheid op de 4e Kerstdag)   |
|
Itchy
Senior lid
zit metalica - stairway to heaven te luister, zo'n rustig nummer  wat je niet van metalica zou verwachten...  |
|