|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Hans. Steen: enkie geef ze allemaal maar een ban ze willen zo graag en dan heb jij het oook rustig ik hou met hier wijselijk buiten... (ik wijs?  ) |
|
nietmeer
|
Is het aanzetten van Moderaters tot een ban ook een rede om geband te worden HANS.STEEN!??? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
nee!!  wat ben jij gemeen hans  Quote ToMxlr: (ik wijs?  ) nee   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Nando: Is het aanzetten van Moderaters tot een ban ook een rede om geband te worden HANS.STEEN!??? jajaja, nou weten we het wel, hou dr nu maar over op. en schreeuw niet zo... |
|
nietmeer
|
ff vraagie tussen door hebbenjullie kerstkaart gekregen van wmr? |
|
nietmeer
|
Quote ToMxlr: Quote Nando: Is het aanzetten van Moderaters tot een ban ook een rede om geband te worden HANS.STEEN!??? jajaja, nou weten we het wel, hou dr nu maar over op. en schreeuw niet zo... heb je weer een kater tom |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dag meneer die ik nog niet ken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
waarschijnlijk...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
neu Hans, maar heb er een hekel aan als iemand capslock gebruikt op WMR, komt zo schreeuwerig over. en dat gedoe over dat bannen heb ik nu al 10 keer gelezen.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
pietje: hans bedoelje? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@tom: Iedereen die nu nog over bannen begint, krijgt een permanente ban... ofzoiets @Andreesie: ja, wie anders  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee hoor, Hans gaf mij een goede raad  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote ToMxlr: waarschijnlijk...  Enks, verwijder deze post aub, die kwam niet van mij, maar van iemand anders.. |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
 ik ben weer blij |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oja chanouk? waarom dan??  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
dreigen met een ban is erg ban-aal kan ook ban-aan zijn of ban-denlichter of een verban-tje.. ban-sai.. ban-dkeramieker..
in ieder geval iets met Ban..
|
|
ToMxlr
Erelid
|
oke. omdat mijn humeur al niet te best is op dit moment en de post van bepaalde persoenen mij op de zenuwen werken, zeg ik U goedendag, en tot morgem misschien  Quote heraux: dreigen met een ban is erg ban-aal kan ook ban-aan zijn of ban-denlichter of een verban-tje.. ban-sai.. ban-dkeramieker.. *keilt nog een broodrooster naar Heraux*  |
|
Chanouk Erelid
|
@ andreesie ik ben blij om berichtje van pietje pietje je hebt gelijk als de modjes erover beginnen moeten zij ook foetsie   |
|
heraux Oudgediende
komop ToM - whats up?
*klonk*
jemig man, er zat nog brood in.. wat een zonde.. wat een zonde van de broodrooster.. |
|
heraux Oudgediende
ok - waar komt die stilte weer vandaan.. oh nergens vandaan.. stilte kan namelijk nergens vandaan komen..
dus als ik tot 3 tel.. en ik hoor stilte dan is de onzin 1km van me verwijderd.
|
|
Chanouk Erelid
|
oeps ze zijn er nog   hoe gaat het ermee iedereen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Draait Radio 2 heel hard  |