|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Little Queen: Naomi foto  Morgen dan  Ik maak vanavond foto's  @ Andreas, wie niet hea  Neee foto..  @ LQ, oeeoeh  Ik heb er nog een van vijfenveertig strippen  @ Luna, hoe chique  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik hoef neit chique te gaan hier  Maar ik heb ook geen jurk ofzo  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Naoom ik heb er een van 15  was toch maar 3 strippen naar jou huis  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, geen jurk  @ LQ, ja 3 strippen  Maar die van vijfenveertig doe ik normaal voor school, dus waarom ook niet nou naar het station en terug  |
|
Luna
Moderator
LQ, jij woont toch niet in Brabant? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Luun euh nee  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Naaoomii: @ Andreas, wie niet hea  Neee foto..  niemand?  ik heb een leuk idee, dan hoef ik geen foto's te zien: doe je jurk aan net zoals vanavond aan naar de bowling  Quote Luna: Maar ik heb ook geen jurk ofzo  ik ook niet   |
|
Naaoomii
Oudgediende
LQ komt 2 en 3 januari hier  En Enkie komt 3 januari hier  @ Andreas, is dat niet te netjes?  met een panty en hoge hakken |
|
Luna
Moderator
Ik weet niet, vind jurken altijd al snel oudbollig enzo..iets voor wat oudere mensen  Of het mnoet een vlot zomerjurkje zijn ofzo  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb van die afgetrapte schoenen aan die eigenlijk van de mannenafdeling bij de scapino vandaan komen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Naaoomii: @Andreas, is dat niet te netjes?  met een panty en hoge hakken nee hoor  mijn zus staat wel eens met een zomerjurk achtig iets o het podium  ook eens in haar gala jurk  toen ging ze naar gala, weg naar optreden, en toen weer terug naar gala  en ik heb vette nieuwe schoenen aan  |
|
Luna
Moderator
Ik heb mijn zwarte nep-Chanels aan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Ik weet niet, vind jurken altijd al snel oudbollig enzo..iets voor wat oudere mensen  Of het mnoet een vlot zomerjurkje zijn ofzo  Die heb ik ook, dat laatste dan he  maar dan met driekwartmouwen  Nouja, jurken zijn neit altijd oudbollig  Waarschijnlijk doe ik op de bowling een hele lange tshirt aan  een blauwe, maar dat weet ik nog nie t  @ LQ, charmant  Ik heb zwarte hogehakkenschoenen van mama aan  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gewoon spijkerbroek en sweater. Met capuchon, dat dan weer wel.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naoom, ja maar dat kwam omdat dit model ook wel vrouwen kunnen dragen en ik bij de scapino geen damesschoenen meer kan kopen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Andreas, ik durf niet hoor  Waaorm niet LQ  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naoom omdat ik maat drieënveertig heb  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik durf bij jou in de trein te zitten, dus jij durft ook in die jurk naar de bowling   LQ:  ik heb 'pas' 42  |
|
Naaoomii
Oudgediende
LQ, ik heb net een kleine 36  Ik moet bij de kinderafdeling kijken meestal  Nu heb ik twee zooltjes in mama's schoenen  Dat is maat zevenendertig    Geef een paar maten aan mij please  Andreas, nee dat durf ik echt niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
De vorige keer bij de bowling stond ik met doe schoenen tussen allemaal van die jongens enzo  Ik kan het beste schoenen kopen bij schuurman, ofzo maar weetje hoe duur dat is  |
|
Luna
Moderator
Nono, gelukkig heb je hakken aan, dan komt je jurk ook beter over en jij volwassener. Edit: Bedoel het niet gemeen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ik weet niet eens meer wat ik op de bowling voor schoenen aan had  @ Luna, precies, nja.. Anders voel ik me zo.. Klein  Zo, niet volwassen, en ik ben bijna zeventien  Nog steeds neit volwassen, maar nouja, je snapt wel..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naoom ik bedoel die lompe dingen die je daar aan moet  , dat ik naar het zitgedeelte liep en toen jou ineens tegenkwam bij maat 36  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, nee dat snap ik  @ LQ, oohjaa die dingen  Ik vind ze neit echt stijlvol  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
mijn neef is erg. een jaar jonger dan mij: 1.92 lang maat 50 |
|