|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Niet waar, die reactie hiervoor is van Dieuwertje  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ieder op eigen account, dit is vervelend voor de leden  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dieuwertje, ga er van af  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ja nou nightwolf, dat doen hun toch eigel;ijk ook? lopen zooi te vernielen  nou ja, het zou ook wel op een andere manier moeten kunnen |
|
Luna
Moderator
Jongens, niet kloten met de accounts. Daar zijn andere leden ook streng voor gewaarschuwd, dus jullie ook  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
eigenlijk wel, maar ik weet niet wat ze in de fik steken, als ze hun eigen zooi in de fik steken vind ik t best, maar vorig jaar was t een bankje |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Luna: Ieder op eigen account, dit is vervelend voor de leden  nietes!  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote nightwolf: eigenlijk wel, maar ik weet niet wat ze in de fik steken, als ze hun eigen zooi in de fik steken vind ik t best, maar vorig jaar was t een bankje Is toch ook leuk... Dingen in de fik steken is altijd leuk  |
|
Luna
Moderator
Andreas, jawel.
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Andreesie: Quote Luna: Ieder op eigen account, dit is vervelend voor de leden  nietes!  Misschien vind jij van niet maar wij vinden van wel. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Luna: Andreas, jawel.
ik vind van neit nee @Mmore: klopt  |
|
nietmeer
|
Wij gaan straks alle rommel in de tuin bij elkaar schrapen en dan in een heele grote ijzeren iets ofso een emmer of wat daarin gooien en dan het aansteken  met hele buurt  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
ja maar dan blijft er een zwart bankje over, daar krijg je een zwarte kont van |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
das niet zo goed... laat ze lekker wat van hunzelf in de fik steken, als ze dat zo graag willen |
|
nietmeer
|
Weet je wat ook leuk is ?  De mensen hier hebben de straatlantaarnen met veel vuilniszakken verduisterd; Pikdonker buiten  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jannick heeft 'n hippe muts  |
|
nietmeer
|
Ik niet |
|
Mmore
Administrator
|
Bij ons blazen ze altijd de flitspalen op  |
|
nietmeer
|
hier niet   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Arya: das niet zo goed... laat ze lekker wat van hunzelf in de fik steken, als ze dat zo graag willen hun huis^^ |
|
nietmeer
|
dat zou wel leuk zijn ja om te kijken dan en uitlachen en zeggen: we zeiden nog zo   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Bij ons blazen ze altijd de flitspalen op  das een goed doel  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Andreesie: Quote Mmore: Bij ons blazen ze altijd de flitspalen op  das een goed doel  In de zomer worden ze ook altijd standaart afgeplakt met stickers of er gewoon een vuilnis zak overheen trekken  Wel humor |
|
nietmeer
|
Doe jij dat ook?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb wel vaak gezien bij ons met purschuim en graffiti  @misha: dat is typisch iets voor mmore, een van zijn hobby's  |
|