Wakker worden |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Afgrijselijk om daarmee wakker te worden  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
effe doeze - tande scrubben en zakjuh krabbe - ochtend ritueeel.. heel normaal hoor.. vraag je buurman maar.. |
|
Jannick
Oudgediende
Lekker wakker worden met keiharde Rock van de Pixies..  |
|
Jannick
Oudgediende
heraux? Achmed the dead terrorist is echt te goed  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote: heraux Goooeede moorgggenennn Zakjuh? Geweldig  Wat een fijne groente afd, hebben wij idd. Ik zou heb wel eens willen horen over de kaas afd.  |
|
heraux Oudgediende
|
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
wakker worden en op staan? jullie doen maar. ik heb van 22 uur tot 6 uur gewerkt, heb nog een pizza gewarmd, ben het nu zat en ga slapen, minstens tot de middag  |
|
heraux Oudgediende
Quote botte bijl: wakker worden en op staan? jullie doen maar. ik heb van 22 uur tot 6 uur gewerkt, heb nog een pizza gewarmd, ben het nu zat en ga slapen, minstens tot de middag  Als je wakker wordt, en de eerste thee of koffie naar binnen jaagt.. Goeie mokkel!!!!! |
|
heraux Oudgediende
|
|
Roselien Erelid
|
Hoe rijgt ie het door elkaar  oftewel Hoe krijgt hij het voor elkaar  |
|
Niva Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 35 S |
ochtend? Mensen wakker, geluiden om me heen, licht door de ramen,
Ik moet nog gaan slapen , het is nacht voor mij.
|
|
Roselien Erelid
|
afbeelding Goede morgen
Heerlijk gevoel het is vrijdag, ik ben alweer vanaf een uurtje of 2 op en vecht nu een klein beetje tegen de slaap maar er staat nog een geweldige afwas dus het zal zo wel over zijn denk ik.
Vandaag ga ik in huis aan de slag, de logeerkamer vordert al aardig. Ik had er een muur zwart gemaakt en de gordijnen paars dus gisteren plan verandert en muur ook paars gemaakt. Zo mooi 
Ik kan dan ook niet wachten om er straks weer lekker aan de slag te gaan. Nu zit ik eerst nog even aan het zoveelste kopje koffie en bijt ik zo af en toe in een krentenbol.
Met andere woorden ik geniet. En dat doe ik zo lang als ik kan.
Enjoy your day
**HUG** Roos afbeelding |
|
heraux Oudgediende
Morgen weer werken zover het zo genoemd kan worden - ik merk dat mijn motoriek voor vele zaken geschikt is maar voor heel veel zaken niet
ik wacht op de upgrade van de firma die me ontwikkeld heeft Versie 2.44.4-2 is uit het zou de aansturing iets kunnen verbeteren als ook de latency
Ik heb zelf mijn schmit-trigger-trap bekeken en doorgemeten. De datalijnen zijn allemaal 100 en de bussen lopen in sync
Ergens is er ongewenste feedback tussen wat neuroreceptors en de oliedruk ligt wat hoog.
|
|
Niva Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 35 S |
lol,
En ook nu moet ik weer gaan slapen, rare mensen hier, die allemaal dag en nacht omdraaien |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
stond hier om acht uur al een of andere mafkeezin aan de deur  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Goedemorgen WMR! Ik ben al een tijdje wakker. Ik zit nu met mijn meiske op schoot mijn mailtjes te lezen. Af en toe wat melden op WMR en dan naar beneden om ons te wassen en te eten. Kopje thee erbij en we kunnen er weer tegenaan vandaag. |
|
Roselien Erelid
|
Quote heraux:
ik wacht op de upgrade van de firma die me ontwikkeld heeft Versie 2.44.4-2 is uit het zou de aansturing iets kunnen verbeteren als ook de latency
Ergens is er ongewenste feedback tussen wat neuroreceptors en de oliedruk ligt wat hoog.
Ik lijkt een geschikt medium te zijn kan ik helpen? Maar ik heb ook een probleem  Ik druk al dagen op Home maar ik kom er nooit? Zo doende verblijf ik nu al 3 dagen met mijn laptop in het winkelcentrum. Ik wil naar huis  Wat doe ik niet goed dan? |
|
heraux Oudgediende
Ctrl-Apple-Home of Ctrl-alt-Del == 3x klikken met je rode slippers
Go go go Gatged Back to Texas |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik word wakker met goed nieuws radio.  |
|
heraux Oudgediende
vertel, wat is het goede nieuws? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Jezus volgens hun.  Is een hele oude wekkerradio, alleen de middengolf doet het. Deze zender is eigenlijk de enige die hard genoeg kan, zodat ik op de ingestelde tijd ook wakker wordt. Anders verslaap ik me iedere ochtend.  Hij doet het nog, dus koop ik nog geen nieuwe.  |
|
heraux Oudgediende
Goede morgen in vele talen Heb jij ook een link naar vertalingen - het zou echt leuk zijn ze hier te plaatsen - altijd al geïntereseerd geweest in vreemde talen |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
|