storm pff |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ja best wel. Waarom? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Damn hget is guur buiten, werd net in de 3 kwartier dat ik naar huis fietste overvallen door: - Sterke windvlagen die uit alle richtingen blijken te komen - Stortbij vol regen - Hevige hagel bij - En boom op het fietspad  |
|
Tsjalaboem Senior lid WMRindex: 258 OTindex: 115 Wnplts: BELGIË S |
Hier in België juist hetzelfde... Koud weer, veel regen en veel wind! En ik moet straks nog gaan wandelen met de woef  |
|
|
Lekker  |
|
nietmeer
|
Ik merk hier (in Limburg) nog steeds niets van een storm! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Wees blijk het is hier net weer opgeklaart |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
het regend hier, 14:45 - 14:50, Sittard
Daarna opklaringen en fris weer, niet koud. |
|
Icecold Senior lid WMRindex: 131 OTindex: 60 Wnplts: Breda
|
Hier in Breda bijna wind stil  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hier in Breda regent het nu  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.472 OTindex: 59.663
|
Nijmegen: windstil en droog. Blauwe lucht met dunne witte wolken. Af en toe zon. Lekker weertje al met al. |
|
Blaman Erelid
 WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
@Sjaak: kun je wel ons arme schepselen de gek aansteken .....  |
|
|
@LunaIk zweer het in Breda regent het niet ik woon er namelijk en kijk nu naar buiten en zie geen REGEN  |
|
heraux Oudgediende
donkere wolken, het rood van de zon, regendruppels op de ramen, de aarde buigt zich krom.
Straten nat en donker, de stilte gekraakt door een kraai - wiegende takken zwaaien, bladeren verder in hun natuurlijke gouden gids.
soms een stem in de wijk, een auto rollende banden, geknars van losliggend steen, de uren verstrijken en zo gaat een dag weer heen. |
|
Luna
Moderator
Quote Icecold: @LunaIk zweer het in Breda regent het niet ik woon er namelijk en kijk nu naar buiten en zie geen REGEN  Ik kwam net van de stad af en het regende  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.472 OTindex: 59.663
|
@Blaman: nu begint het hier ook een beetje te betrekken. Donkere wolken pakken zich langzaamaan samen. Maar nog steeds geen regen en ik zie nog stukjes blauwe lucht hier en daar. |
|
|
@LunaPlaatselijke droogheid  |
|
Luna
Moderator
Ja, het is weer droog  |
|
heraux Oudgediende
Storm Sint
Een Witte Baard komt gevlogen om de hoek Volgens mij is hij de hemel zoek Voor de ongelovigen dit is niet God volgens mij is dit Sinterklaas op huis bezoek.
De Witte schimmel berijd de wolken Schemer en Schaduw gaan dan snel heen een felle streep straald als een goude vinger en wijst de weg naar een volgend stekje, voor de Sint geen rem of hekje.
Ik zie vliegende pieten kraaien, zoeken hun heil in de boom, kraa kraa ik zal je vragen was je jaar vol tevree. Dan zal Sint niet meer dralen en geeft iets nieuws voor bij de TV - De schoenen vol met klein van gading, en zo gaat sint al eeuwen mee.
Woooeii |
|
|
Quote Neuzele: Ik merk hier (in Limburg) nog steeds niets van een storm! Ja, ik hoop dat ie er vanavond is. Een storm geeft zoveel inspiratie. |
|
heraux Oudgediende
grijs in de lucht klaar voor een regen klucht |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
Quote Tsjalaboem: Hier in België juist hetzelfde... Koud weer, veel regen en veel wind! En ik moet straks nog gaan wandelen met de woef  hmz das raar hier in roosendaal (vlak bij bels dus) ist over het algemeen droog met soms wat motregen... |
|
heraux Oudgediende
oh, windvlagen stormen tijd de bomen buigen en de wolken worden grijs en grau
De voorbode van het duister graaft zich in ons zinnenbeeld met diepe zuchten en vlaagen
Het regent weer..
.. een mist van regen drijft voorbij noord-oosten wind de wolken vliegen snel voorbij de lucht is afgekoeld |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote heraux: oh, windvlagen stormen tijd de bomen buigen en de wolken worden grijs en grau
De voorbode van het duister graaft zich in ons zinnenbeeld met diepe zuchten en vlaagen
Het regent weer..
goeie laatste omschrijving   |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik ga ff naar het dorp: harde wind! Ik kom thuis en kijk naar buiten: FELLE ZON! Mooi weer!
Sterf, wind! Samen met jouw wrede gevoel voor humor! |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Slicky: Ik ga ff naar het dorp: harde wind! Ik kom thuis en kijk naar buiten: FELLE ZON! Mooi weer!
Sterf, wind! Samen met jouw wrede gevoel voor humor! JAAAH !! |
|