|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
nee  we gaan denk ik over 10 minuten weg. normaal ben ik al 15 minuten weg hoor;) heb ook alweer teruggereageerd om jou terugreactie   |
|
nietmeer
|
ik heb terugterugterugterugteruggereageerd  aha  als je thuis bent kom je dan weer hier? (weet ik natuurlijk niet of ik er dan ook weer ben  ) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
mijn mobiel is waarsvhijnlijk gejat tijdens gym uit de kleedkamer  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
nee, ik ga namelijk niet naar huis. Kheb etentje met de zaak  dus kom pas laat thuis en ik ga nu weg daaaag allemaal     |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
da's balen zeg. eerst nog even goed alles doorzoeken en anders aangifte doen en melding doen op school eet smakelijk dan. doei  |
|
nietmeer
|
aha ok  doei Seagon  *boink* @Andreesie: o da's k*t  hebje alles doorgezpocht? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote gothic: da's balen zeg. eerst nog even goed alles doorzoeken en anders aangifte doen en melding doen op school ja, heb al in de kleedkamer gekeken, rondgebeld met anderse mobiel, me tas ligt ie niet, me jas ook niet dat wordt een nieuwe kopen waarschijnlijk  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Ik heb een Freddie op mun neus  |
|
nietmeer
|
 doen ze niet aan aangifte doen op school dan |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Freddie met de gele kop?  |
|
gothic Erelid
|
geef het ook door op school, misschien kunnen ze daar ook mee opletten of ze hem toevallig vinden. zodra je weet wie het heeft gedaan de kassabon van je nieuwe telefoon aan diegene geven zodat hij kan betalen. |
|
Flashfrog Senior lid
@M4R Zie ik niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Freddies  Ik heb ook een freddie, onder mijn neus, en onder mijn oog  |
|
nietmeer
|
ik ga weer, nog wat schrijven anders stopt de marathon voor mij  doei allemaal  |
|
Flashfrog Senior lid
Ik krijg hem niet te pakken. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Niet nijpen zonder gelen kop  Dan krijg je net zo een krent als ik nu op m'n kinnebakkes heb  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jersan:  doen ze niet aan aangifte doen op school dan jawel, maar dat moet ik morgen doen van de gymleraar zelf alles doorzeoken en als ik het niet kan vinden dan moet ik aangifte doen bij dorrepaal dorrepaal kennen jullie niet (behalve ToM) maar als je met haar in problemen komt dan zit je in de diepste problemen oooit  als ik erachter kom wie mijn mobiel heeft gejat dan wordt hij waarschijnlijk van school af gestuurd Quote gothic: geef het ook door op school, misschien kunnen ze daar ook mee opletten of ze hem toevallig vinden. zodra je weet wie het heeft gedaan de kassabon van je nieuwe telefoon aan diegene geven zodat hij kan betalen. of teruggeven  |
|
Flashfrog Senior lid
Hé nu voel ik ook een op mijn kin  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Musketier4real: Niet nijpen zonder gelen kop  Dan krijg je net zo een krent als ik nu op m'n kinnebakkes heb  Jaah, weet je hoe ontzettend sexy  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
halloooooooooooo  |
|
Flashfrog Senior lid
ARYA!!!!!!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Flashfrog: H� nu voel ik ook een op mijn kin  ik heb er eigenlijk nog nooit een gehad   arya!!!  |
|
nietmeer
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Hee Arya!  |
|
gothic Erelid