|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Maar in principe kan ik al wel een atoombom maken.  Alleen aan het plutonium is een beetje moeilijk aan te komen.  |
|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Ik weet alles al  |
|
nietmeer
|
PW als je t maar laat  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Peter Willemse:  Maar in principe kan ik al wel een atoombom maken.  Alleen aan het plutonium is een beetje moeilijk aan te komen.  ik kan een H-bom maken  alleen ik weet niet waar de vloeistoffen te vinden zijn   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Aan zwaar waterstof kan ik wel aankomen.  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
@Andreesie, in een glas gewoon water zit al genoeg Deuterium. Het is alleen moeilijk om het eruit te halen.  |
|
nietmeer
|
H bom is leuker  |
|
Flashfrog Senior lid
Ik kan droog ijs maken.  dat is lauw  |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Peter Willemse:  Aan zwaar waterstof kan ik wel aankomen.  Daar heb ik een zwaar hoofd in  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Guttegut gaat het over Scheikunde ofzo  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb een moeilijke keus.. Naar de wc gaan (moet echt nodig  ) of beginnen aan mijn ijs? |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Flashfrog: Ik weet alles al  Wat was er dan eerder, de kip of het ei? |
|
TeunSr
Erelid
|
Atoombommen zijn natuurkunde LQ  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@TeunSr: het ei, want dino's legden ook al eieren  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote TeunSr: Quote Flashfrog: Ik weet alles al  Wat was er dan eerder, de kip of het ei? ligt eraan, hoe je beredeneert, en in wat je gelooft |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote TeunSr: Atoombommen zijn natuurkunde LQ  Ach ja het zal  Ik moet zo wiskunde maken  |
|
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Quote TeunSr: Quote Flashfrog: Ik weet alles al  Wat was er dan eerder, de kip of het ei? het ei, heb je ooit een kip zien veranderen in een ei? Ik niet. Misschien als je een filmpje maakt over het leven van de kip en hem achteruitspeelt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Naar het toilet gaan Thee, dan kan Koes in de tussentijd je ijsje opeten.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ze kon mijn ijsje niet opeten  het is een dichte verpakking strawberry cheescake ijs  |
|
TeunSr
Erelid
|
@Ikke: Jamaar, de vraag heeft enkel betrekking op kippeneieren. De vraag luidt dus : Wat was er eerst ? De kip of het kippenei ? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Doctor Insano: Quote TeunSr: Quote Flashfrog: Ik weet alles al  Wat was er dan eerder, de kip of het ei? het ei, heb je ooit een kip zien veranderen in een ei? Ik niet. Misschien als je een filmpje maakt over het leven van de kip en hem achteruitspeelt. hoe moet de ei dat overleven zondeer een broeder?  ik geloof toevallig in de bijbel, en daaruit beredeneer ik dat het kip er eerder was maar als je het hebt over het leven van een kip, dan is het ei er eerder |
|
Flashfrog Senior lid
Quote TeunSr: Quote Flashfrog: Ik weet alles al  Wat was er dan eerder, de kip of het ei? Mijn teorie: Geeeneen van de twee. Er waren kleine celletjes en die googelde zich ik een eikip en de evolutie heeft ze gesplits in twee verschillende dingen maar er bleef een restje bij de kip waardoor het nu eieren legt.  Ps: het eidier is uitgestorven even 2 minuten stilte.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Den kiep poept het ei uit dus de slingerschijt was er eerder  Smakelijk eten  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote TeunSr: Jamaar, de vraag heeft enkel betrekking op kippeneieren. Jamaar dat zei je er niet bij!   Dan nog was het ei er eerder. Je hebt een reeks van kipachtige vogels die allemaal eieren leggen.. En met iedere stap in de evolutie worden die kippen steeds kipachtiger totdat er eentje uiteindelijk een ei legt waaruit een kip onstaat. Savvy?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Musketier4real: Den kiep poept het ei uit dus de slingerschijt was er eerder  Wat weet je de boel toch weer geweldig te relativeren  |
|