|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Het is ook nog vroeg. Zo vroeg in de ochtend is een fout snel gemaakt. Neem daarom veel koffie, voordat ik de deur uitga.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zit aan t tweede bakkie maar t eerste was niet straf genoeg  Mjah, het niesconcert is ook voorbij, wakker worden dus  |
|
TeunSr
Erelid
|
Ben al aan mijn vierde bezig  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
's Morgens....... Ben nog even wakker aan het worden na een frisse douche. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zo'n 'balkan-bakkie' is ook wel erg straf rond deze tijd Musketeer  Wat voor boek wordt dit dan Teun ?  Mogge Ron Mogge Andreas  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hoi  |
|
Kpuc Oudgediende
Smogges Ron en Andreesie, kunnen we morgen mooie platen van de maansverduistering van jullie verwachten? |
|
TeunSr
Erelid
|
@Relpa, een deluxe versie Hardcover, veel foto's voor een betere indruk. Zal een dure worden. Eigenlijk bedoeld als cadeau voor directe familie. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@musk: ron? dacht ik al  ik ben wel van plan om op te blijven  |
|
Relpa
Oudgediende
@Teun, 'k heb hier ook nog laden vol negatieven liggen, 'k weet niet of het ooit van uitzoeken komt  Maar is wél wat anders dan het standaard album + 'verhaaltje'  edit: Houdoe Dreas  sterkte op school  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik moet weer gaan, ben weer eens te laat met opstaan  |
|
TeunSr
Erelid
|
@Relpa, ben aan het twijfelen of ik het laat doen (40 euricent de scan) of een scanner koop (reteduur) of huur. Als je het doet is het heel veel werk. |
|
RonHee Oudgediende
|
@ TeunSr: Zo duur is een scanner nou toch ook weer niet? |
|
TeunSr
Erelid
|
@RonHee, een goede scanner wel Nikon Coolscan 4 of 5 Ben werken  |
|
Relpa
Oudgediende
Dat bedoel ik, ik ga daar gewoon de tijd niet voor nemen ben ik bang  En MIJN foto's zijn voor mij interessant...maar je moet erbij geweest zijn  Werk ze Teun  |
|
nietmeer
|
Moggel allen  FF snel een bakkie voordat ik er boven één ga bevrijden  |
|
RonHee Oudgediende
|
Werk ze, Teun.  Ik kom thuis ook nooit toe aan foto's uitzoeken. Maar dat komt omdat ik dat dagelijks al doe en het weekend mij heilig is (in de zin dat ik ik het weekend niet werk) |
|
nietmeer
|
@RonHee: bij ons ligt het meer aan het feit dat we alleen van Afrika al zo'n 900 negatieven hebben, en dan nog "een paar" van andere vakanties  Ik moet er vandoor voordat er boven een kamertje verbouwd word  Houdoe  |
|
Relpa
Oudgediende
Ook goeiemorge Coot  En geen tijd om een 'sabbatical' te nemen om alles uit te zoeken  Groetjes aan de 'Turbo'  Edit: Zo ook ff onder de pomp, daarna wacht den Barbier  |
|
RonHee Oudgediende
|
Van Sevilla?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen  ik ga me maar snel aankleden, moest eigenlijk met de trein van half 9, maar ga lekker een half uurtje later  Dan maar 5 minuten te laat op school  |
|
Relpa
Oudgediende
Môgge Thee, niks mee met een beetje lui op z'n tijd @RonHee, helaas niet...preperatie aan een ziekenhuis-bezoekje om 11 uur  Ff een kleine ingreep laten uitvoeren  |
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz, smorges Heb Ik, bedankt jonkie *boink* Ojee, Relpa, succes en hou de zonzij  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zo, even een broodje naar binnenwerken, sokken aan trekken en naar de trein, tot straks ofzo  |
|
Kpuc Oudgediende
Tot laters Theetjen  |
|